☰ Menu Prawe Menu ☰
Biuletyn Informacji Publicznej Powiatu Jaworskiego
Grafika zawierająca herb Biuletyn Informacji Publicznej Powiatu Jaworskiego

Poniedziałek 18.10.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

 

Do zakresu działania Biura Zamówień Publicznych (ZP) należy w szczególności:

 

  1. nadzorowanie i koordynacja prawidłowości postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez starostwo i powiat, w tym w zakresie stosowanych trybów;
  2. udzielanie pomocy i współudział w przygotowywaniu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne;
  3. udzielanie informacji oraz wyjaśnień dotyczących zamówień publicznych pracownikom starostwa i powiatowych jednostek organizacyjnych;
  4. opiniowanie wniosków o dokonanie zamówień publicznych;
  5. przedkładanie staroście do zatwierdzenia kompletnej dokumentacji przetargowej;
  6. przygotowywanie informacji dla starosty z zakresu udzielanych zamówień publicznych;
  7. prowadzenie zbiorczego rejestru zamówień publicznych;
  8. nadzór nad kompletowaniem i przechowywaniem dokumentacji przetargowej;
  9. sporządzanie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych;
  10. opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych w starostwie;
  11. wykonywanie dodatkowych czynności wynikających z przekazania dalszych uprawnień oraz zmian wewnątrz – organizacyjnych;
  12. prowadzenie innych spraw zleconych przez starostę.

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Paweł Żelazek
(2021-02-01 09:16:11)
Ostatnio zmodyfikował:
Paweł Żelazek
(2021-02-01 09:16:27)
 
 
liczba odwiedzin: 4657407

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X