Powtórzony przetarg dotyczący Przebudowy drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] - etap I.

ARCHIWUM

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 126771-2015 z dnia 2015-08-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jawor
Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje demontaż krawężników kamiennych, wykonanie studni ściekowych wraz z wpustami ulicznymi, wykonanie brakujących studni rewizyjnych na...
Termin składania ofert: 2015-09-09


Jawor: Powtórzony przetarg dotyczący Przebudowy drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] - etap I.
Numer ogłoszenia: 252742 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126771 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powtórzony przetarg dotyczący Przebudowy drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje demontaż krawężników kamiennych, wykonanie studni ściekowych wraz z krawężnikowymi wpustami ulicznymi, wykonanie brakujących studni rewizyjnych na istniejącym kolektorze betonowym w miejscach jego połączeń ze studniami ściekowymi, rozebranie na wskazanych odcinkach nawierzchni chodnika z płyt betonowych i wykonanie podbudowy, budowę ścieku z kamiennej kostki, ścinkę i umocnienie poboczy, oczyszczenie istniejących studni rewizyjnych, oczyszczenie kolektora z namulisk, wykonanie włazów na istniejących studniach rewizyjnych oraz wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej, Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do jego zatwierdzenia Wykonawca robót. Ponadto, w trakcie realizacji inwestycji należy odbudować przydrożne rowy, oraz przykrycie rowu na odcinku 39 m. Zamulone przepusty należy oczyścić lub przebudować. Przyjmuje się następujące parametry drogi: szerokość nawierzchni jezdni - 4,30 - 4,80 m, długość remontowanego odcinka - 1.550 km, szerokość poboczy 0,4 ÷ 0,5 m, obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś, kategoria ruchu - KR - 2 Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Pochylenie poprzeczne na prostych odcinkach spadek poprzeczny daszkowy 2% , na łukach poziomych spadek jednostronny 2 ÷ 3 % w kierunku rowu ścieków lub studzienek ulicznych. Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm grubości - 3 cm, warstw wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 4 cm, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno-asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075 t/m2; wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy użyciu 0,51 kg/m2, istniejąca konstrukcja nawierzchni jezdni po oczyszczeniu. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 5 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0=31,5 - 10 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20 cm; warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm; szerokość utwardzeni zjazdów od 1,5 do 3,0 m. Zawyżone pobocza gruntowe ściąć do wysokości istniejącej niwelety nawierzchni. Po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, należy uzupełnić na szerokości 0,75 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika Is=0,98. Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia poprzeczne do studzienek ściekowych, ścieku podłużnego przykrawężnikowego z kostki kamiennej oraz do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych. Ścieki w km 0+429 wprowadzone są do rowu, oparte na ściance oporowej z kostki kamiennej na ławie betonowej, natomiast w km 1+392 do studzienki ściekowej. Końcówkę ścieku wprowadzonego do rowu oprzeć na ściance czołowej z kamienia granitowego, natomiast końcówkę wprowadzoną do studzienki ściekowej na kracie ściekowej. Odbudowa rowów przydrożnych: razem - 15 m., przykrycie rowu - 39 m., Oczyszczenie przepustów) - 20 m, budowa przepustu - 8 m. Wykonawca winien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy modernizowanej drodze. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 3 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach. Do inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej należy dołączyć wykaz powierzchni utwardzonych oraz długości zaznaczonych na mapie, ułożonych lub odmulonych odcinków kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami ulicznymi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Częstochowska 12, 58-100 Swidnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 901134,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 767556,60
  • Oferta z najniższą ceną: 767556,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1042531,92
  • Waluta: PLN .

 

 


 

Jawor, dnia 18 września 2015 roku

 

RPE.272.8.2015                                              

                                  INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Zgodnie z art.  92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2013.907 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane -  
Przebudowa drogi powiatowej nr 2800 w km 0+000 do 1+550 (intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.) – etap I dokonano  wyboru oferty najkorzystniejszej.

 

W przedmiotowym postępowaniu złożono 6 ofert w tym 1 oferta została wycofana. Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierował się kryterium najniższej ceny oraz udzielonym okresem gwarancji

Wykaz i porównanie złożonych ofert:

Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Kryterium oceny oferty

cena

Kryterium oceny oferty okres gwarancji  (pkt)

Ocena (liczba pkt) UWAGI
1

Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów
Sp. z o.o.

ul. Częstochowska 12 58-100 Świdnica

- - - Oferta została wycofana/nie została otwarta i nie podlegała ocenie
2

Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
Sp. z o.o.

ul. Kaczawska 19
58-514 Jelenia Góra

82,92 5 87,92 Oferta nie jest najkorzystniejszą cenowo ofertą
3

ŚWIDNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDIOWY DRÓG I MOSTÓW Sp. Z O.O.

ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica
95 5 100 Najkorzystniejsza oferta
4

Firma Budowlana „FOBIS” Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 3 59-300 Lubin

69,94 2,5 72,44 Oferta nie jest najkorzystniejszą cenowo ofertą
5

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A.

Kobylarnia 8
86-061 Brzoza

92,15 5 97,15 Oferta nie jest najkorzystniejszą cenowo ofertą
6

KONSORCJUM FIRM:

Lider: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe „COM-D” Sp. z o.o.

ul. Poniatowskiego 25 59-400 Jawor

Partner:

PPR „SADY DOLNE” sp. z o.o.

Sady Dolne 16
59-420 Bolków

94,10 5 99,10 Oferta nie jest najkorzystniejszą cenowo ofertą

 

 

Na podstawie oceny spełniania warunków w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert, ustalono iż oferta nr 3, złożona przez   

Świdnickie Przedsiębiorstwo
Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o;
ul.Częstochowska 12;
58-100 Świdnica

 

odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru. W niniejszym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty
oraz nie wykluczono z postępowania żadnego Wykonawcy.

Stosownie do art.  92 ust. 1 pkt. 4 ustawy, Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  może nastąpić  po terminie, o którym mowa z art. 94 ust. 1 pkt  2 ustawy.      

 

 

 


Jawor, 07 września 2015 r.

RPE.272.8.2015

 

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; Zamawiający, informuje o pytaniach jakie wpłynęły od wykonawców do treści SIWZ, odpowiedziach jakie udzielił.

Pytania,  które wpłynęły do Starostwa Powiatowego w Jaworze w dniu  04.09.2015 r. dotyczące treści SIWZ

Pytanie 1

W związku z przeprowadzona wizją w terenie zadania przetargowego j/w zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji czy należy wycenić rozbiórkę płytek betonowych 35x 35 (2 rzędy wzdłuż chodnika).

Odpowiedź 1

 

Zgodnie z pkt-em 6 Opisu technicznego do projektu (str.5), istniejącą nawierzchnię chodnika z płytek betonowych, w km 0+000 - 0+059 oraz w km 0+457– 1+481 należy rozebrać i wykonać podbudowę pod przyszłą nową nawierzchnię chodnika, jak na przekroju drogi dołączonego do projektu.
Płyty chodnikowe należy wywieźć we wskazane przez Wójta Gminy Wądroże Wielkie miejsce na odległość do 5 km.

 

 

 


Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 126771-2015 z dnia 2015-08-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jawor
Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje demontaż krawężników kamiennych, wykonanie studni ściekowych wraz z wpustami ulicznymi, wykonanie brakujących studni rewizyjnych na...
Termin składania ofert: 2015-09-09


Numer ogłoszenia: 222678 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 126771 - 2015 data 26.08.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, fax. 076 7290160.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje demontaż krawężników kamiennych, wykonanie studni ściekowych wraz z wpustami ulicznymi, wykonanie brakujących studni rewizyjnych na istniejącym kolektorze betonowym, montaż korytek ściekowych, budowę ścieku z kamiennej kostki, ścinkę i umocnienie poboczy oraz wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej, Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do jego zatwierdzenia Wykonawca robót. Ponadto, w trakcie realizacji inwestycji należy odbudować przydrożne rowy, oraz przykrycie rowu na odcinku 39 m. Zamulone przepusty należy oczyścić lub przebudować. Przyjmuje się następujące parametry drogi: szerokość nawierzchni jezdni - 4,30 - 4,80 m, długość remontowanego odcinka - 1.550 km, szerokość poboczy 0,4 ÷ 0,5 m, obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś, kategoria ruchu - KR - 2 Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Pochylenie poprzeczne na prostych odcinkach spadek poprzeczny jednostronny 2% oraz daszkowy 2% , na łukach poziomych spadek 2 ÷ 3 % w kierunku rowu lub ścieków ulicznych. Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm grubości - 3 cm, warstw wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 4 cm, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno-asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075 t/m2; wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy użyciu 0,51 kg/m2, istniejąca konstrukcja nawierzchni jezdni. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: warstw masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 5 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0=31,5 - 10 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20 cm; warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm; szerokość utwardzeni zjazdów od 1,5 do 3,0 m. Pobocza gruntowe drogi, po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, należy uzupełnić na szerokości 0,75 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika Is=0,98. Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych oraz korytek ściekowych. Ścieki w km 0+429 wprowadzone są do rowu, oparte na ściance oporowej z kostki kamiennej na ławie betonowej, natomiast w km 1+392 do studzienki ściekowej. Końcówkę ścieku wprowadzonego do rowu oprzeć na ściance czołowej z kamienia granitowego, natomiast końcówkę wprowadzoną do studzienki ściekowej na kracie ściekowej. Odbudowa rowów przydrożnych: razem - 15 m., przykrycie rowu - 39 m., Oczyszczenie przepustów) - 20 m, budowa przepustu - 8 m, budowa ścieków betonowych 363 m, ścinka poboczy wraz z uzupełnieniem - 688,5 m., studnie ściekowe - 19 szt., studnie rewizyjne 8 szt., przykanaliki - 47 m, zjazdy wraz z podbudową - 221,8 m2, zjazdy bez podbudowy 102,5 m2, zjazdy do przełożenia 40 m2, budowa krawężników 1 481 m., ścieki uliczne z kostki kamiennej 10x10 - 1055 m Wykonawca winien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy modernizowanej drodze. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 3 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach..
  • W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz ogólne wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje demontaż krawężników kamiennych, wykonanie studni ściekowych wraz z krawężnikowymi wpustami ulicznymi, wykonanie brakujących studni rewizyjnych na istniejącym kolektorze betonowym w miejscach jego połączeń ze studniami ściekowymi, rozebranie na wskazanych odcinkach nawierzchni chodnika z płyt betonowych i wykonanie podbudowy, budowę ścieku z kamiennej kostki, ścinkę i umocnienie poboczy, oczyszczenie istniejących studni rewizyjnych, oczyszczenie kolektora z namulisk, wykonanie włazów na istniejących studniach rewizyjnych oraz wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej, Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do jego zatwierdzenia Wykonawca robót. Ponadto, w trakcie realizacji inwestycji należy odbudować przydrożne rowy, oraz przykrycie rowu na odcinku 39 m. Zamulone przepusty należy oczyścić lub przebudować. Przyjmuje się następujące parametry drogi: szerokość nawierzchni jezdni - 4,30 - 4,80 m, długość remontowanego odcinka - 1.550 km, szerokość poboczy 0,4 ÷ 0,5 m, obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś, kategoria ruchu - KR - 2 Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Pochylenie poprzeczne na prostych odcinkach spadek poprzeczny daszkowy 2% , na łukach poziomych spadek jednostronny 2 ÷ 3 % w kierunku rowu ścieków lub studzienek ulicznych. Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm grubości - 3 cm, warstw wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 4 cm, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno-asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075 t/m2; wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy użyciu 0,51 kg/m2, istniejąca konstrukcja nawierzchni jezdni po oczyszczeniu. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 5 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0=31,5 - 10 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20 cm; warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm; szerokość utwardzeni zjazdów od 1,5 do 3,0 m. Zawyżone pobocza gruntowe ściąć do wysokości istniejącej niwelety nawierzchni. Po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, należy uzupełnić na szerokości 0,75 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika Is=0,98. Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia poprzeczne do studzienek ściekowych, ścieku podłużnego przykrawężnikowego z kostki kamiennej oraz do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych. Ścieki w km 0+429 wprowadzone są do rowu, oparte na ściance oporowej z kostki kamiennej na ławie betonowej, natomiast w km 1+392 do studzienki ściekowej. Końcówkę ścieku wprowadzonego do rowu oprzeć na ściance czołowej z kamienia granitowego, natomiast końcówkę wprowadzoną do studzienki ściekowej na kracie ściekowej. Odbudowa rowów przydrożnych: razem - 15 m., przykrycie rowu - 39 m., Oczyszczenie przepustów) - 20 m, budowa przepustu - 8 m. Wykonawca winien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy modernizowanej drodze. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 3 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach. Do inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej należy dołączyć wykaz powierzchni utwardzonych oraz długości zaznaczonych na mapie, ułożonych lub odmulonych odcinków kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami ulicznymi..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul.Wrocławska 26 59-400 Jawor Biuro Obsługi Klienta - parter..
  • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul.Wrocławska 26 59-400 Jawor Biuro Obsługi Klienta - parter..

 



 

RPE.272.8.2015

Jawor, 28.08.2015

Ogłoszenie o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dotyczy: Powtórzonego przetargu dotyczącego „Przebudowy drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] – etap I.

 

Na podstawie art. 38 ust. 4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. 2013.907 j.t. z późn. zm.), Zamawiający informuje o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następującym zakresie:

  1. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wprowadza się następujące zmiany :
  1. Załącznik : OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA otrzymuje brzmienie :

AKTUALNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Załącznik nr 1


DOKUMENTACJA TECHNICZNA:

Uproszczony projekt budowlany Mierczyce – Skała – otrzymuje brzmienie

NOWY Uproszczony projekt budowlany Mierczyce – Skała

  1.  Przekrój normalny drogi Mierczyce – Skała – otrzymuje brzmienie 

NOWY Przekrój normalny drogi Mierczyce – Skała

  1.  Przedmiar  – otrzymuje brzmienie 

NOWY Przedmiar

E. Plan orientacyjny – otrzymuje brzmienie 

NOWY  Plan orientacyjny

F.  W miejsce załączników

1. Plan sytuacyjny Nr1

2 Plan sytuacyjny Nr2

3. Plan sytuacyjny Nr3

4. Plan sytuacyjny Nr4

5. Plan sytuacyjny Nr5

Wprowadza się  załącznik:

Mierczyce-Skała Projekt zagospodarowania terenu

G. Dodaje się załącznik nr 10. – Wpust uliczny przykrawężnikowy – rysunek.

  1. Przedmiotowa zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  powoduje zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu., w zakresie:
  1. Zmiany terminu składania ofert – Termin składania ofert: 11.09.2015 r., godz. 13:00
  2. Terminu otwarcia ofert – Termin otwarcia ofert: 11.09.2015 r., godz. 13:30
  3. Uszczegółowienia pkt. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

 



 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.spjawor-bip.pbox.pl/public


Jawor: Powtórzony przetarg dotyczący Przebudowy drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r. - etap I.
Numer ogłoszenia: 126771 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski , ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powtórzony przetarg dotyczący Przebudowy drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r. - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje demontaż krawężników kamiennych, wykonanie studni ściekowych wraz z wpustami ulicznymi, wykonanie brakujących studni rewizyjnych na istniejącym kolektorze betonowym, montaż korytek ściekowych, budowę ścieku z kamiennej kostki, ścinkę i umocnienie poboczy oraz wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej, Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do jego zatwierdzenia Wykonawca robót. Ponadto, w trakcie realizacji inwestycji należy odbudować przydrożne rowy, oraz przykrycie rowu na odcinku 39 m. Zamulone przepusty należy oczyścić lub przebudować. Przyjmuje się następujące parametry drogi: szerokość nawierzchni jezdni - 4,30 - 4,80 m, długość remontowanego odcinka - 1.550 km, szerokość poboczy 0,4 ÷ 0,5 m, obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś, kategoria ruchu - KR - 2 Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Pochylenie poprzeczne na prostych odcinkach spadek poprzeczny jednostronny 2% oraz daszkowy 2% , na łukach poziomych spadek 2 ÷ 3 % w kierunku rowu lub ścieków ulicznych. Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm grubości - 3 cm, warstw wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 4 cm, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno-asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075 t/m2; wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy użyciu 0,51 kg/m2, istniejąca konstrukcja nawierzchni jezdni. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: warstw masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 5 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0=31,5 - 10 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20 cm; warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm; szerokość utwardzeni zjazdów od 1,5 do 3,0 m. Pobocza gruntowe drogi, po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, należy uzupełnić na szerokości 0,75 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika Is=0,98. Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych oraz korytek ściekowych. Ścieki w km 0+429 wprowadzone są do rowu, oparte na ściance oporowej z kostki kamiennej na ławie betonowej, natomiast w km 1+392 do studzienki ściekowej. Końcówkę ścieku wprowadzonego do rowu oprzeć na ściance czołowej z kamienia granitowego, natomiast końcówkę wprowadzoną do studzienki ściekowej na kracie ściekowej. Odbudowa rowów przydrożnych: razem - 15 m., przykrycie rowu - 39 m., Oczyszczenie przepustów) - 20 m, budowa przepustu - 8 m, budowa ścieków betonowych 363 m, ścinka poboczy wraz z uzupełnieniem - 688,5 m., studnie ściekowe - 19 szt., studnie rewizyjne 8 szt., przykanaliki - 47 m, zjazdy wraz z podbudową - 221,8 m2, zjazdy bez podbudowy 102,5 m2, zjazdy do przełożenia 40 m2, budowa krawężników 1 481 m., ścieki uliczne z kostki kamiennej 10x10 - 1055 m Wykonawca winien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy modernizowanej drodze. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 3 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25 000 - PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w : 1) pieniądzu - wpłacone przelewem na konto Zamawiającego 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej Oddział w Jaworze ul. Grunwaldzka 35 nr 10 2030 0045 1110 0000 0190 3550. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się, aby Wykonawca do oferty załączył kopię potwierdzenia przelewu. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy środki będą zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Kasie Starostwa Powiatowego w Jaworze, przed terminem składania ofert, natomiast kopię dołączyć do oferty. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w kopercie oznaczonej: oryginał dowodu wniesienia wadium Dokument w formie poręczenia winien być wystawiony na rzecz Zamawiającego oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium w terminie związania ofertą, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.2 pkt.2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia: 1) oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykazu wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności, robót budowlanych z zakresu budowy lub przebudowy dróg co najmniej 5 robót budowlanych (tj. różnych zamówień realizowanych w oparciu o pięć odrębnych umów) o łącznej wartości min. 1 000 000,- zł brutto (jeden milion złotych) / każda. Wykaz powinien zawierać co najmniej rodzaj i wartość robót budowlanych oraz daty i miejsce ich wykonania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dopuszcza się oddzielne dokumentowanie doświadczenia w zakresie robót drogowych. 3) dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca winien dysponować wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: ZMIANA TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA spowodowana: 1. wystąpieniem okoliczności siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością lub inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące obiektywną niemożliwością prowadzenia prac, np. powódź; 2. okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w materiałach przekazanych Wykonawcy - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3. odkryciem na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym, 4. wykryciem instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, 5. zmianą przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, Termin zostanie wydłużony tylko o czas trwania przeszkody. ZMIANY OSOBOWE: 1. Zmiany osób realizujących zamówienie wskazanych w załączniku nr 3 do oferty pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 2. Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3. Zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych 4. Zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca, 5. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. INNE ZMIANY: 1. Zmiana korzystna dla Zamawiającego (np.: powodująca skrócenie terminu realizacji umowy); 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym; 3. Zmiana ustawowej stawki podatku VAT Wszystkie powyższe postanowienia stanowią listę zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul.Wrocławska 26 59-400 Jawor.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul.Wrocławska 26 59-400 Jawor Biuro Obsługi Klienta - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki:


- SIWZ i instrukcja dla wykonawców

- Opis przedmiotu zamówienia

- Formularz ofertowy wraz z załącznikami

- Projekt umowy
 
DOKUMENTACJA TECHNICZNA:

1. Uproszczony projekt budowlany Mierczyce - Skała

2. Przekrój normalny drogi Mierczyce - Skała

3. Przedmiar

4. Plan orientacyjny


5. Plan sytuacyjny Nr1

6. Plan sytuacyjny Nr2

7. Plan sytuacyjny Nr3

8. Plan sytuacyjny Nr4

9. Plan sytuacyjny Nr5
 

Wytworzył:
Udostępnił:
Łuczak Izabela
(2015-08-26 14:44:15)
Ostatnio zmodyfikował:
Łuczak Izabela
(2016-01-12 15:23:07)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki