Przebudowa drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] - etap I.
ARCHIWUM
Jawor, dnia 13.08.2015 r.
RPE.272.6.2015
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający – Powiat Jaworski Starostwo Powiatowe w Jaworze, działając na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2013.907 ze zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] - etap I
uzasadnienie
Zgodnie z zapisami SIWZ do niniejszego postępowania, oferty należało złożyć w siedzibie Zamawiającego – Starostwa Powiatowego w Jaworze w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.08.2015 r. do godz. 11:00, a publiczne otwarcie ofert wyznaczone zostało na dzień 11.08.2015 r. o godz. 11:30.
O godzinie 11:30 w Komisja dokonała otwarcia ofert do przetargu prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w dniu 27.07.2015 r. numer RPE. 272.6.2015 na Przebudowę drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] - etap I
W terminie wpłynęły 3 oferty. Oferta numer 4 – firmy P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika, została przekazana komisji przetargowej o godzinie 11:50, kiedy komisja dokonała już publicznego otwarcia dostarczonych prawidłowo trzech ofert. Oferta nr 5 wpłynęła po terminie.
Pracownik Zamawiającego odebrał ofertę firmy DOMAX w punkcie pocztowym przed godziną 11.00, jednak ze względu na konieczne do wykonania inne czynności dostarczył ją w wyznaczone miejsce tj. do Biura Obsługi Klienta w Starostwie Powiatowym w Jaworze o godzinie 11.45, kiedy już zakończyło się publiczne otwarcie ofert.
Biorąc pod uwagę zapis SIWZ cyt.:„11.3. W przypadku korzystania z usług pocztowych, Zamawiający uznaje za termin złożenia oferty – datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego”,Zamawiający powinien ofertę uznać za nadesłaną w terminie.
Z uwagi na fakt, że z uwzględnieniem oferty firmy DOMAX, prawidłowe publiczne otwarcie ofert stało się niemożliwe i że jest to czynność, której Zamawiający nie może powtórzyć, postanowiono o unieważnieniu postępowania.
Jawor: Przebudowa drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] - etap I.
Numer ogłoszenia: 111245 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
|
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2800D w km 0+000 do 1+550 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.] - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje demontaż krawężników kamiennych, wykonanie studni ściekowych wraz z wpustami ulicznymi, wykonanie brakujących studni rewizyjnych na istniejącym kolektorze betonowym, montaż korytek ściekowych, budowę ścieku z kamiennej kostki, ścinkę i umocnienie poboczy oraz wyrównanie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej, Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do jego zatwierdzenia Wykonawca robót. Ponadto, w trakcie realizacji inwestycji należy odbudować przydrożne rowy, oraz przykrycie rowu na odcinku 39 m. Zamulone przepusty należy oczyścić lub przebudować. Przyjmuje się następujące parametry drogi: szerokość nawierzchni jezdni - 4,30 - 4,80 m, długość remontowanego odcinka - 1.550 km, szerokość poboczy 0,4 ÷ 0,5 m, obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś, kategoria ruchu - KR - 2 Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Pochylenie poprzeczne na prostych odcinkach spadek poprzeczny jednostronny 2% oraz daszkowy 2% , na łukach poziomych spadek 2 ÷ 3 % w kierunku rowu lub ścieków ulicznych. Konstrukcja nawierzchni jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm grubości - 3 cm, warstw wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 4 cm, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno-asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075 t/m2; wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy użyciu 0,51 kg/m2, istniejąca konstrukcja nawierzchni jezdni. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: warstw masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 5 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0=31,5 - 10 cm; podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20 cm; warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm; szerokość utwardzeni zjazdów od 1,5 do 3,0 m. Pobocza gruntowe drogi, po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, należy uzupełnić na szerokości 0,75 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika Is=0,98. Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych oraz korytek ściekowych. Ścieki w km 0+429 wprowadzone są do rowu, oparte na ściance oporowej z kostki kamiennej na ławie betonowej, natomiast w km 1+392 do studzienki ściekowej. Końcówkę ścieku wprowadzonego do rowu oprzeć na ściance czołowej z kamienia granitowego, natomiast końcówkę wprowadzoną do studzienki ściekowej na kracie ściekowej. Odbudowa rowów przydrożnych: razem - 15 m., przykrycie rowu - 39 m., Oczyszczenie przepustów) - 20 m, budowa przepustu - 8 m, budowa ścieków betonowych 363 m, ścinka poboczy wraz z uzupełnieniem - 688,5 m., studnie ściekowe - 19 szt., studnie rewizyjne 8 szt., przykanaliki - 47 m, zjazdy wraz z podbudową - 221,8 m2, zjazdy bez podbudowy 102,5 m2, zjazdy do przełożenia 40 m2, budowa krawężników 1 481 m., ścieki uliczne z kostki kamiennej 10x10 - 1055 m Wykonawca winien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy modernizowanej drodze. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 3 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25 000 - PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia: 1) oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykazu wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności, robót budowlanych z zakresu budowy lub przebudowy dróg co najmniej 5 robót budowlanych (tj. różnych zamówień realizowanych w oparciu o pięć odrębnych umów) o łącznej wartości min. 1 000 000,- zł brutto (jeden milion złotych) / każda. Wykaz powinien zawierać co najmniej rodzaj i wartość robót budowlanych oraz daty i miejsce ich wykonania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dopuszcza się oddzielne dokumentowanie doświadczenia w zakresie robót drogowych. 3) dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZMIANA TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA spowodowana: 1. wystąpieniem okoliczności siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością lub inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące obiektywną niemożliwością prowadzenia prac, np. powódź; 2. okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w materiałach przekazanych Wykonawcy - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3. odkryciem na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym, 4. wykryciem instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, 5. zmianą przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, Termin zostanie wydłużony tylko o czas trwania przeszkody. ZMIANY OSOBOWE: 1. Zmiany osób realizujących zamówienie wskazanych w załączniku nr 3 do oferty pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 2. Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3. Zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych 4. Zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca, 5. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. INNE ZMIANY: 1. Zmiana korzystna dla Zamawiającego (np.: powodująca skrócenie terminu realizacji umowy); 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym; 3. Zmiana ustawowej stawki podatku VAT Wszystkie powyższe postanowienia stanowią listę zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor Biuro Obsługi Klienta - parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
- SIWZ i instrukcja dla wykonawców
- Formularz ofertowy wraz z załącznikami
DOKUMENTACJA TECHNICZNA:
1. Uproszczony projekt budowlany Mierczyce - Skała
2. Przekrój normalny drogi Mierczyce - Skała
3. Przedmiar