Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2184D w km 17+760 do 18+580

ARCHIWUM

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 91519-2015 z dnia 2015-06-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jawor
Przebieg trasy chodnika i jego geometrię należy dostosować do przebiegu drogi oraz nowo-wbudowanych krawężników. W pierwszej kolejności należy wykonać rozbiórkę nawierzchni bitumicznej chodnika a odpad poddać utylizacji. W okolicy...
Termin składania ofert: 2015-07-07


Jawor: Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2184D w km 17+760 do 18+580

Numer ogłoszenia: 194762 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91519 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2184D w km 17+760 do 18+580.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebieg trasy chodnika i jego geometrię należy dostosować do przebiegu drogi oraz nowo-wbudowanych krawężników. W pierwszej kolejności należy wykonać rozbiórkę nawierzchni bitumicznej chodnika a odpad poddać utylizacji. W okolicy zatoki (km 0+326 ) należy obniżyć istniejący krawężnik i chodnik dla przyszłego oznakowania przejścia dla pieszych. Projektuje się wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej koloru szarego w km 0+153 do km 0+481. Zjazdy na posesję projektuje się z kostki betonowej brukowej koloru grafitowego. Zatokę postojową projektuje się z kostki kamiennej regularnej 14/14. Chodnik od strony posesji zostanie zabezpieczony obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej, na zjazdach krawężnikiem drogowym leżącym. Spadek poprzeczny chodnika jest stały i wynosi 2%. Konstrukcja nawierzchni chodnika -nawierzchnia - kostka betonowa gr. 6,0 cm koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej - gr. 5,0 cm -podbudowa z kruszywa mineralnego 0/31,5 mm - gr. 15,0 cm -warstwa odsączająca z piasku - gr. 10,0 cm -obramowanie : obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej Konstrukcja nawierzchni zjazdów -nawierzchnia - kostka betonowa gr. 8,0 cm koloru grafitowego na podsypce cementowo - piaskowej - gr. 5,0 cm -podbudowa z kruszywa mineralnego 0/31,5 mm - gr. 20,0 cm -warstwa odsączająca z piasku - gr. 10,0 cm -obramowanie : obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej -krawężnik betonowy 15 x 30 cm na ławie betonowej Konstrukcja nawierzchni z kostki kamiennej -nawierzchnia - kostka kamienna regularna 14 / 14 na podsypce cementowo - piaskowej - gr. 5,0 cm -podbudowa z kruszywa mineralnego 0/31,5 mm - gr. 20,0 cm -warstwa odsączająca z piasku - gr. 10,0 -krawężnik przy zatoce ułożyć na ławie betonowej z oporem na wysokości 12 cm powyżej planowanej niwelety nawierzchni zatoki. cm Warunki techniczne wykonania robót Wszystkie roboty objęte projektem należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej stanowiącą część składową dokumentacji projektowej oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Roboty wykonywać i oznakować zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Z uwagi na występowanie urządzeń podziemnych w projektowanym odcinku należy wykonać przekopy kontrolne w celu zlokalizowania urządzeń. W przypadku stwierdzenia kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia należy albo wykonać roboty tak, by tych kolizji uniknąć, lub zabezpieczyć przed uszkodzeniem czy przebudować kolidujące uzbrojenie. Wszelkie prace budowlane w obrębie urządzeń podziemnych powinny być prowadzone pod nadzorem administratora urządzenia. Ze względu na zakres i specyfikę robót opracowanie nie wymaga sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz sporządzenia planu BIOZ na etapie realizacji inwestycji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRAKT Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Włodzimierz Lewowski, Sędzisław 50, 58-410 Marciszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188373,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164435,88
  • Oferta z najniższą ceną: 164435,88 / Oferta z najwyższą ceną: 168139,20
  • Waluta: PLN.

     


 

      Jawor, dnia 17 lipca 2015 roku

RPE.272.5.2015                                              

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Zgodnie z art.  92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2013.907 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane - Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2184D w km 17+760 do 18+580”  dokonano  wyboru oferty najkorzystniejszej.

W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty. Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierował się kryterium: najniższa cena i okres gwarancji.

Wykaz i porównanie złożonych ofert:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Kryterium oceny oferty

Cena (pkt)

 

Kryterium oceny oferty gwarancja (pkt)

 

Ocena Łączna (liczba pkt)

UWAGI

1

TRAKT Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Włodzimierz Lewowski

Sędzisław 50
58-410 Marciszów

 

 95,00

5

100

Najkorzystniejsza oferta

2.

Firma Budowlana FOBIS Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 3
59-300 Lubin

94,90

2,5

97,40

Oferta nie jest najkorzystniejszą   ofertą

3.

Zakład Budownictwa Wodno-Inżynieryjnego
Edward Górski

Piotrowice 100
59-424 Męcinka

92,90

5

97,90

Oferta nie jest najkorzystniejszą  ofertą

 

Na podstawie oceny spełniania warunków w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert, ustalono iż oferta nr 1, złożona przez   

TRAKT Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych
Włodzimierz Lewowski
Sędzisław 50
58-410 Marciszów

odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru. W niniejszym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono z postępowania żadnego Wykonawcy.

Stosownie do art.  92 ust. 1 pkt. 4 ustawy, Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  może nastąpić  po terminie, o którym mowa z art. 94 ust. 1 pkt  2 ustawy.       

                                   



 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.spjawor-bip.pbox.pl/public/


Jawor: Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2184D w km 17+760 do 18+580

Numer ogłoszenia: 91519 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski , ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2184D w km 17+760 do 18+580.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebieg trasy chodnika i jego geometrię należy dostosować do przebiegu drogi oraz nowo-wbudowanych krawężników. W pierwszej kolejności należy wykonać rozbiórkę nawierzchni bitumicznej chodnika a odpad poddać utylizacji. W okolicy zatoki (km 0+326 ) należy obniżyć istniejący krawężnik i chodnik dla przyszłego oznakowania przejścia dla pieszych. Projektuje się wykonanie chodnika z betonowej kostki brukowej koloru szarego w km 0+153 do km 0+481. Zjazdy na posesję projektuje się z kostki betonowej brukowej koloru grafitowego. Zatokę postojową projektuje się z kostki kamiennej regularnej 14/14. Chodnik od strony posesji zostanie zabezpieczony obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej, na zjazdach krawężnikiem drogowym leżącym. Spadek poprzeczny chodnika jest stały i wynosi 2%. Konstrukcja nawierzchni chodnika -nawierzchnia - kostka betonowa gr. 6,0 cm koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej - gr. 5,0 cm -podbudowa z kruszywa mineralnego 0/31,5 mm - gr. 15,0 cm -warstwa odsączająca z piasku - gr. 10,0 cm -obramowanie : obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej Konstrukcja nawierzchni zjazdów -nawierzchnia - kostka betonowa gr. 8,0 cm koloru grafitowego na podsypce cementowo - piaskowej - gr. 5,0 cm -podbudowa z kruszywa mineralnego 0/31,5 mm - gr. 20,0 cm -warstwa odsączająca z piasku - gr. 10,0 cm -obramowanie : obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej -krawężnik betonowy 15 x 30 cm na ławie betonowej Konstrukcja nawierzchni z kostki kamiennej -nawierzchnia - kostka kamienna regularna 14 / 14 na podsypce cementowo - piaskowej - gr. 5,0 cm -podbudowa z kruszywa mineralnego 0/31,5 mm - gr. 20,0 cm -warstwa odsączająca z piasku - gr. 10,0 -krawężnik przy zatoce ułożyć na ławie betonowej z oporem na wysokości 12 cm powyżej planowanej niwelety nawierzchni zatoki. cm Warunki techniczne wykonania robót Wszystkie roboty objęte projektem należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej stanowiącą część składową dokumentacji projektowej oraz zgodnie z wymaganiami norm i innymi przepisami związanymi. Roboty wykonywać i oznakować zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Z uwagi na występowanie urządzeń podziemnych w projektowanym odcinku należy wykonać przekopy kontrolne w celu zlokalizowania urządzeń. W przypadku stwierdzenia kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia należy albo wykonać roboty tak, by tych kolizji uniknąć, lub zabezpieczyć przed uszkodzeniem czy przebudować kolidujące uzbrojenie. Wszelkie prace budowlane w obrębie urządzeń podziemnych powinny być prowadzone pod nadzorem administratora urządzenia. Ze względu na zakres i specyfikę robót opracowanie nie wymaga sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz sporządzenia planu BIOZ na etapie realizacji inwestycji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.
 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 - PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia: 1) oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykazu wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności, robót budowlanych z zakresu budowy lub przebudowy chodników co najmniej 5 robót budowlanych (tj. różnych zamówień realizowanych w oparciu o pięć odrębnych umów) o łącznej wartości min. 150 000,- zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) / każda. Wykaz powinien zawierać co najmniej rodzaj i wartość robót budowlanych oraz daty i miejsce ich wykonania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dopuszcza się oddzielne dokumentowanie doświadczenia w zakresie robót drogowych. 3) dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca winien dysponować wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
     

SEKCJA IV: PROCEDURA
 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana w przypadku: a) klęsk żywiołowych np. powodzie, obfite opady śniegu; b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w materiałach przekazanych Wykonawcy - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) jeżeli zmianie ulegną terminy realizacji zadania uwzględnione w dokumentacji aplikacyjnej i w umowie o dofinansowanie (w tym wydłużenie terminu realizacji zadania) - termin zakończenia może zostać zmieniony o czas wynikający z uzyskanej przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu, d) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o zmianę terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - termin realizacji może zostać zmieniony w sposób uzgodniony pomiędzy stronami, e) zmianą przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót. Termin zostanie wydłużony tylko o czas trwania przeszkody. Zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 2) Zmiany osobowe: a) zmiany osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; b) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; c) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca, d) Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3) Inne zmiany: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym. c) Zmiana harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego nieskutkujące zmianą terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 5 umowy dokonywana będzie w formie pisemnej za zgodą stron umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią listę zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul.Wrocławska 26, 59-400 Jawor.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul.Wrocławska 26, 59-400 Jawor Biuro Obsługi Klienta - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 

ZAŁĄCZNIKI:

- Formularz ofertowy

- Przekrój

- SIWZ

- Projekt zagospodarowania terenu

- Projekt umowy

- Specyfikacje techniczne

- Uproszczony projekt budowlany

- Przedmiar robót

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Łuczak Izabela
(2015-06-22 13:38:24)
Ostatnio zmodyfikował:
Łuczak Izabela
(2015-11-06 11:02:33)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki