Przebudowa drogi powiatowej nr 2827D relacji Jastrowiec-Grudno w km 0+000 - 1+923 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]

ARCHIWUM

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 106488-2015 z dnia 2015-05-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jawor

Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej. Na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej zaprojektowano...

Termin składania ofert: 2015-05-21


Jawor: Przebudowa drogi powiatowej nr 2827D relacji Jastrowiec-Grudno w km 0+000 - 1+923 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]

Numer ogłoszenia: 143770 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106488 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2827D relacji Jastrowiec-Grudno w km 0+000 - 1+923 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.].

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej. Na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej zaprojektowano wykonanie podbudowy oraz wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej. Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do jego zatwierdzenia Wykonawca robót. Zdegradowane rowy zostaną odbudowane, a zamulone przepusty oczyszczone lub przebudowane. W miejscach spływu wody w poboczach zastosowane zostaną betonowe ścieki uliczne. Przyjmuje się następujące parametry drogi: szerokość nawierzchni jezdni - 3,0 m, długość remontowanego odcinka - 1.923 km, szerokość poboczy 0,3 ÷ 0,5 m, obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś, kategoria ruchu - KR - 2 Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Pochylenie poprzeczne na prostych odcinkach spadek poprzeczny jednostronny 2% oraz daszkowy 2% , na łukach poziomych spadek 2 ÷ 3 % w kierunku rowu lub ścieków ulicznych. Konstrukcja jezdni w km 0+000 - 1+393 : oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, istniejąca konstrukcja drogi, wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy zużyciu - 0,51kg/m2 warstwa wyrównująca mieszanką mineralno - asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075t/m2 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości - 5,0 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości - 3,0 cm, Konstrukcja jezdni w km 1+393-1+923: warstwa odsączająca z piasku - 10 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0/63 warstwa dolna - 20 cm., podbudowa z kruszywa mineralnego 0/31,5 - 20 cm. ; wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy zużyciu - 0,51kg/m2 warstwa wyrównująca mieszanką mineralno - asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075t/m2 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości - 6,0 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości - 3,0 cm, Konstrukcja nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego: szerokość utwardzenia zjazdów 1-2 m. (od jezdni do pól ), warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-31,5 - 10,0 cm, warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 5,0 cm. Konstrukcja nawierzchni mijanki z masy bitumicznej: warstwa odsączająca z pospółki - 10 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-31,5 - 10,0 cm, warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 6,0 cm., warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - 3 cm. Pobocza gruntowe drogi, po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, należy uzupełnić na szerokości 0,5 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika Is=0,98. Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych oraz korytek ściekowych. Ścieki w km 0+429 wprowadzone są do rowu, oparte na ściance oporowej z kostki kamiennej na ławie betonowej, natomiast w km 1+392 do studzienki ściekowej. Końcówkę ścieku wprowadzonego do rowu oprzeć na ściance czołowej z kamienia granitowego, natomiast końcówkę wprowadzoną do studzienki ściekowej na kracie ściekowej. Istniejące przepusty pod drogą przebudować stosując rury polietylenowe PEHD o wysokiej gęstości o średnicy 60 cm. Rzędne dna rowów należy dostosować do wlotów i wylotów istniejących i nowo projektowanych przepustów. Na przepustach wykonać ścianki czołowe z kostki kamiennej granitowej 10 x 10 cm ułożone na ławie betonowej z betonu C 25/30 pod kątem 45% do dna rowu na wysokość równą niwelecie nawierzchni . Odbudowa rowów przydrożnych: razem - 940,0 m., Budowa ścieków betonowych - 523,0 m Przepusty do budowy pod drogą 2 szt. - 18,0 m , Przepusty do przebudowy pod drogą - 3 szt. - 18,0 m Przepusty do budowy Ø 600 - 1szt. - 30,0 m, Przepust do oczyszczenia 10m., Budowa studzienek (ściekowa + rewizyjna) - 2 szt, Zjazdy zgodnie z projektem - 24 szt. Wykonawca winien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy modernizowanej drodze. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 3 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ŚWIDNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW Sp. Z O.O., ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 933744,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 637761,95
  • Oferta z najniższą ceną: 637761,95 / Oferta z najwyższą ceną: 788178,62
  • Waluta: PLN.    

 


 

       Jawor, dnia 03 czerwca 2015 roku

RPE.272.4.2015                                              

       INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Zgodnie z art.  92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2013.907 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane -  
Przebudowa drogi powiatowej nr 2827D relacji Jastrowiec - Grudno w km 0+000 – 1+923 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]  dokonano  wyboru oferty najkorzystniejszej.

W przedmiotowym postępowaniu złożono 4 oferty. Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierował się kryterium najniższej ceny.

Wykaz i porównanie złożonych ofert:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Kryterium oceny oferty

 

Kryterium oceny oferty gwarancja (pkt)

 

Ocena (liczba pkt)

UWAGI

1

„ASDROG” Zakład Drogowo – Budowlany ul. Łąkowa 7b;
90-562  Łódź

 76,87

5

81,87

Oferta nie jest najkorzystniejszą cenowo ofertą

2.

Konsorcjum firm:

Lider: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE
I HANDLOWE „COM-D”
sp. z o o.

ul. Poniatowskiego 25,
59-400 Jawor

Partner:

PREZDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-ROLNE
„SADY DOLNE”
Sp. Z O.O.

Sady Dolne 16,
59-420 Bolków

86,35

5

91,35

Oferta nie jest najkorzystniejszą cenowo ofertą

3.

ŚWIDNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDIOWY DRÓG I MOSTÓW Sp. Z O.O.

ul. Częstochowska 12,
58-100 Świdnica

95

5

100

Najkorzystniejsza oferta

4.

 

„HAMPEL” Jacek Hampel
Ul. Świerkowa 2;
59-420 Bolków

-

-

-

Oferta odrzucona

nie podlegająca ocenie

 

 

Na podstawie oceny spełniania warunków w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert, ustalono iż oferta nr 3, złożona przez   

Świdnickie Przedsiębiorstwo
Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o;
ul.Częstochowska 12;
58-100 Świdnica

odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru. W niniejszym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono z postępowania żadnego Wykonawcy.

Stosownie do art.  92 ust. 1 pkt. 4 ustawy, Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  może nastąpić  po terminie, o którym mowa z art. 94 ust. 1 pkt  2 ustawy.                                           

Na podstawie art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zwraca się o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma.

 

Potwierdzenia prosimy dokonać poprzez:

- opatrzenie pierwszej strony faksu informacją o ilości otrzymanych czytelnych stron,

- wpisanie daty otrzymania faksu,

- złożenia czytelnego podpisu osoby potwierdzającej otrzymanie faksu,

- przystawienie pieczęci firmowej,

- odesłanie tak opisanego pisma na nr faksu: 76/729-01-60

 

 


 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.spjawor-bip.pbox.pl/public/


Jawor: Przebudowa drogi powiatowej nr 2827D relacji Jastrowiec-Grudno w km 0+000 - 1+923 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.]

Numer ogłoszenia: 106488 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski , ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2827D relacji Jastrowiec-Grudno w km 0+000 - 1+923 [intensywne opady deszczu czerwiec 2013 r.].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres inwestycji nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej. Na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej zaprojektowano wykonanie podbudowy oraz wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej. Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do jego zatwierdzenia Wykonawca robót. Zdegradowane rowy zostaną odbudowane, a zamulone przepusty oczyszczone lub przebudowane. W miejscach spływu wody w poboczach zastosowane zostaną betonowe ścieki uliczne. Przyjmuje się następujące parametry drogi: szerokość nawierzchni jezdni - 3,0 m, długość remontowanego odcinka - 1.923 km, szerokość poboczy 0,3 ÷ 0,5 m, obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś, kategoria ruchu - KR - 2 Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Pochylenie poprzeczne na prostych odcinkach spadek poprzeczny jednostronny 2% oraz daszkowy 2% , na łukach poziomych spadek 2 ÷ 3 % w kierunku rowu lub ścieków ulicznych. Konstrukcja jezdni w km 0+000 - 1+393 : oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, istniejąca konstrukcja drogi, wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy zużyciu - 0,51kg/m2 warstwa wyrównująca mieszanką mineralno - asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075t/m2 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości - 5,0 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości - 3,0 cm, Konstrukcja jezdni w km 1+393-1+923: warstwa odsączająca z piasku - 10 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0/63 warstwa dolna - 20 cm., podbudowa z kruszywa mineralnego 0/31,5 - 20 cm. ; wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy zużyciu - 0,51kg/m2 warstwa wyrównująca mieszanką mineralno - asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075t/m2 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości - 6,0 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości - 3,0 cm, Konstrukcja nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego: szerokość utwardzenia zjazdów 1-2 m. (od jezdni do pól ), warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-31,5 - 10,0 cm, warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 5,0 cm. Konstrukcja nawierzchni mijanki z masy bitumicznej: warstwa odsączająca z pospółki - 10 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-31,5 - 10,0 cm, warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 6,0 cm., warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm - 3 cm. Pobocza gruntowe drogi, po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, należy uzupełnić na szerokości 0,5 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika Is=0,98. Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych oraz korytek ściekowych. Ścieki w km 0+429 wprowadzone są do rowu, oparte na ściance oporowej z kostki kamiennej na ławie betonowej, natomiast w km 1+392 do studzienki ściekowej. Końcówkę ścieku wprowadzonego do rowu oprzeć na ściance czołowej z kamienia granitowego, natomiast końcówkę wprowadzoną do studzienki ściekowej na kracie ściekowej. Istniejące przepusty pod drogą przebudować stosując rury polietylenowe PEHD o wysokiej gęstości o średnicy 60 cm. Rzędne dna rowów należy dostosować do wlotów i wylotów istniejących i nowo projektowanych przepustów. Na przepustach wykonać ścianki czołowe z kostki kamiennej granitowej 10 x 10 cm ułożone na ławie betonowej z betonu C 25/30 pod kątem 45% do dna rowu na wysokość równą niwelecie nawierzchni . Odbudowa rowów przydrożnych: razem - 940,0 m., Budowa ścieków betonowych - 523,0 m Przepusty do budowy pod drogą 2 szt. - 18,0 m , Przepusty do przebudowy pod drogą - 3 szt. - 18,0 m Przepusty do budowy Ø 600 - 1szt. - 30,0 m, Przepust do oczyszczenia 10m., Budowa studzienek (ściekowa + rewizyjna) - 2 szt, Zjazdy zgodnie z projektem - 24 szt. Wykonawca winien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy modernizowanej drodze. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 3 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25 000 - PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • 1) oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykazu wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności, robót budowlanych z zakresu budowy lub przebudowy dróg co najmniej 5 robót budowlanych (tj. różnych zamówień realizowanych w oparciu o pięć odrębnych umoów) o łącznej wartości min. 1 000 000,- zł brutto (jeden milion złotych) / każda. Wykaz powinien zawierać co najmniej rodzaj i wartość robót budowlanych oraz daty i miejsce ich wykonania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dopuszcza się oddzielne dokumentowanie doświadczenia w zakresie robót drogowych. 3) dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca winien dysponować wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym
    w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
  •  

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana w przypadku: a) klęsk żywiołowych np. powodzie, obfite opady śniegu; b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w materiałach przekazanych Wykonawcy - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) jeżeli zmianie ulegną terminy realizacji zadania uwzględnione w dokumentacji aplikacyjnej i w umowie o dofinansowanie (w tym wydłużenie terminu realizacji zadania) - termin zakończenia może zostać zmieniony o czas wynikający z uzyskanej przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu, d) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o zmianę terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - termin realizacji może zostać zmieniony w sposób uzgodniony pomiędzy stronami, e) zmianą przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót. Termin zostanie wydłużony tylko o czas trwania przeszkody. Zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 2) Zmiany osobowe: a) zmiany osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; b) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; c) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca, d) Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3) Inne zmiany: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym. c) Zmiana harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego nieskutkujące zmianą terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 5 umowy dokonywana będzie w formie pisemnej za zgodą stron umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią listę zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor Biuro Obsługi Klienta - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIKI:


- SIWZ instrukcja dla wykonawców

- opis przedmiotu zamówienia

- Formularz ofertowy wraz z załącznikami

- Projekt umowy

DOKUMENTACJA TECHNICZNA:

1. Uproszczony projekt budowlany

2.  Przekrój normalny drogi

3. Projekt zagospodarowania terenu

4. STWIOB

5. Przedmiar

Wytworzył:
Udostępnił:
Łuczak Izabela
(2015-05-07 13:40:11)
Ostatnio zmodyfikował:
Łuczak Izabela
(2015-11-06 11:04:24)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki