Przebudowa drogi powiatowej nr 2818D Paszowice-Wiadrów w km 0+000 do km 2+836 intensywne opady deszczu czerwiec 2012 r.

ARCHIWUM

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 81386-2015 z dnia 2015-04-10 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Jawor
Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do...
Termin składania ofert: 2015-04-24


Jawor: Przebudowa drogi powiatowej nr 2818D Paszowice-Wiadrów w km 0+000 do km 2+836 [intensywne opady deszczu czerwiec 2012 r.]
Numer ogłoszenia: 129938 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81386 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2818D Paszowice-Wiadrów w km 0+000 do km 2+836 [intensywne opady deszczu czerwiec 2012 r.].

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do jego zatwierdzenia Wykonawca robót. Na terenie inwestycji należy przewidzieć karczowanie drzew w całkowicie zamulonych rowach oraz krzaków na całej długości rowów, które w celu uzyskania efektu odtworzenia rowów należy usunąć łącznie z karczowaniem korzeni. W ramach robót ziemnych przewidziano: usunięcie nadmiaru gruntu (humusu) zalegającego w pasach projektowanych poboczy, pogłębienie istniejących rowów do gł. 0,8 m, odbudowę rowów całkowicie zamulonych do głęb. 0,8m Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych. Istniejące przepusty na zjazdach należy przebudować stosując rury polietylenowe PEHD o wysokiej gęstości o średnicy 40 cm i 80 cm. Rzędne dna rowów należy dostosować do wlotów i wylotów istniejących i nowo projektowanych przepustów. Na wlotach i na wylotach przepustów pod zjazdami i pod drogą należy wykonać ścianki czołowe z kostki kamiennej granitowej 10 x 10 cm ułożone na ławie betonowej z betonu C 25/30 pod kątem 45% do dna rowu na wysokość równą niwelecie zjazdu. Do przebudowy pod drogą powiatową przepust zlokalizowany w km: 1+364 Ø 80 cm, L= 6,5 m. Zakres projektu branży drogowej nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Remont drogi powiatowej przewiduje odtworzenie warstw konstrukcyjnych. Przyjęto następujące parametry drogi: klasa drogi - Z, szerokość nawierzchni jezdni 4,20 m, długość remontowanego odcinka jezdni 2.836 m, szerokość poboczy 0,50 m obciążenie nawierzchni 80 kN, kategoria ruchu KR 2 Pochylenia poprzeczne - spadek daszkowy 2%. Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Konstrukcje nawierzchni drogi: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości - 3,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości - 5,0 cm, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno - asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075t/m2, wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy zużyciu - 0,51 kg/m2, istniejąca konstrukcja drogi Konstrukcja nawierzchni zjazdów z masy bitumicznej: warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 5,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-31,5 - 10,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20,0 cm, warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm, szerokość utwardzenia zjazdów od jezdni w kierunku pól i posesji 3,0 m. cza Zaprojektowano umocnienie poboczy o szerokości 0,50 m obustronnie. Pobocza gruntowe drogi po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni należy uzupełnić na szerokości 0,5 m i gr. do 11 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika I=0,98. Przepusty do przebudowy pod zjazdami P Ø 40 cm, L = 6,0 m.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONSORCJUM FIRM: Lider: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe COM-D Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 25, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Partner: Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Dworcowa 26, 58-460 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
  • Hampel. Jacek Hampel, ul.Świerkowa 2, 59-420 Bolków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1559881,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 763833,55
  • Oferta z najniższą ceną: 763833,55 / Oferta z najwyższą ceną: 1346850,00
  • Waluta: PLN.

           


 

Jawor, dnia 11 maja 2015 roku

RPE.272.2.2015                                              

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Zgodnie z art.  92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2013.907 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane -  „Przebudowa drogi powiatowej nr 2818D  Paszowice-Wiadrów w km 0+000 do km 2+836 [intensywne opady deszczu czerwiec 2012 r.]  ”  dokonano  wyboru oferty najkorzystniejszej.

W przedmiotowym postępowaniu złożono 9 ofert. Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierował się kryterium najniższej ceny.

Wykaz i porównanie złożonych ofert:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Kryterium oceny oferty

 

Ocena
(liczba pkt)

1

Berger Bau Polska Sp. z o.o.
ul. Szczecińska 11
54-517 Wrocław

cena

77,06

2.

Przedsiębiorstwo Drogowe „
TRAKT” Sp. j.
ul. Matejki 1
46-200 Kluczbork

cena

78,79

3.

Budimex S.A.
ul. Stawki 40  
01-040 Warszawa

cena

56,71

4.

 

Skanska S.A.
ul. Gen. J. Zajączka 9  
01-518 Warszawa

cena

72,49

5

STRABAG Infrastruktura
Południe Sp. z o.o. Wysoka,
ul. Lipowa 5a
52-200 Wrocław

cena

76,63

6

Eurovia Polska S.A.
Bielany Wrocławskie,
ul. Szwedzka 5
55-040 Kobierzyce

cena

78,10

7

Świdnickie Przedsiębiorstwo
Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

ul. Częstochowska 12
58-100 Świdnica

cena

76,29

8

Przedsiębiorstwo
Transportowo - Budowlane Sp. z o.o.

ul. Gajowa 23/14
50-519 Wrocław

 

cena

74,33

9

KONSORCJUM FIRM:

Lider:  Przedsiębiorstwo
Usługowo-Produkcyjne i Handlowe
„COM-D” Sp. z o.o. 
ul. Poniatowskiego 25;
59-400 Jawor

Partner:  Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo
Robót Drogowych Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 26
58-460 Jelenia Góra

Partner:  Hampel. Jacek Hampel

ul. Świerkowa 2
59-420 Bolków

cena

100

 

 

Na podstawie oceny spełniania warunków w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert, ustalono iż oferta nr 9, złożona przez   

KONSORCJUM FIRM:

Lider:  Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe
„COM-D” Sp. z o.o.  ul. Poniatowskiego 25 ; 59-400 Jawor

 

Partner:  Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

ul. Dworcowa 26 58-460 Jelenia Góra

 

Partner:  Hampel. Jacek Hampel

ul. Świerkowa 2

59-420 Bolków

odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w SIWZ kryterium wyboru. W niniejszym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty oraz nie wykluczono z postępowania żadnego Wykonawcy.

Stosownie do art.  92 ust. 1 pkt. 4 ustawy, Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  może nastąpić  po terminie, o którym mowa z art. 94 ust. 1 pkt  2 ustawy.       

 


 

Jawor, 22 kwietnia 2015 r.

RPE.272.2.2015

 

 Ogłoszenie o zmianie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania:

 

Przebudowa drogi powiatowej nr 2818D  Paszowice-Wiadrów w km 0+000 do km 2+836 [intensywne opady deszczu czerwiec 2012 r.] 

 

Na podstawie art. 38 ust. 4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013.907 z późn. zm.), Zamawiający informuje o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następującym zakresie:

 

Dział I – Instrukcja dla Wykonawców 

Rozdział 8 WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 

punkt 8.11 – ZATRZYMANIE WADIUM:

8.11

 

ZATRZYMANIE WADIUM:

1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Przedmiotowa zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  powoduje zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu.

 


Jawor, dnia 22.04.2015 r.

 

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; Zamawiający, informuje o pytaniach jakie wpłynęły od wykonawców do treści SIWZ, odpowiedziach jakie udzielił.

Pytania,  które wpłynęły do Starostwa Powiatowego w Jaworze w dniu 21.04.2015 r. dotyczące treści SIWZ

Pytanie 1:

W instrukcji dla wykonawców pkt 8.11 [Zatrzymanie wadium] Zamawiający opisał warunki zatrzymania wadium w sposób nie uwzględniający nowelizacji ustawy PZP z dnia 18 września 2014 r.

Prosimy zatem o potwierdzenie, że wadium w formie gwarancji bankowej, należy wystawić zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.

 

Odpowiedź 1:

Zamawiający potwierdza, że wadium  należy wystawić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 


 

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej wartości ustalonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, realizowanego w trybie przetargu nieograniczonego  na : „Przebudowa drogi powiatowej nr 2818D  Paszowice-Wiadrów w km 0+000 do km 2+836 [intensywne opady deszczu czerwiec 2012 r.] 

 

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych; Zamawiający, informuje o pytaniach jakie wpłynęły od wykonawców do treści SIWZ, odpowiedziach jakie udzielił.

Pytania,  które wpłynęły do Starostwa Powiatowego w Jaworze w dniu 15.04.2015 r. dotyczące treści SIWZ

Pytanie 1 :

Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający wyraża zgodę na podzlecenie całości zamówienia podwykonawcom?

Odpowiedź 1:

Jak wynika z § 5 ust 1 pkt 1 i pkt 2 Załącznika nr 7 do SIWZ (Umowa), Wykonawca ma obowiązek wykonania zakresu rzeczowego objętego Umową  własnymi siłami i przy udziale podwykonawców. Dalej, § 5 ust. 2 ( „ W przypadku zlecenia części robót podwykonawcy:”)  mówi jednoznacznie, że obowiązki wynikające z dalszych zapisów tego paragrafu dotyczą zlecenia wyłącznie części robót podwykonawcy, w związku z czym Zamawiający nie może wyrazić zgody na podzlecenie podwykonawcom całości zamówienia.  Ponadto informujemy, że obowiązkiem Wykonawcy jest ustanowienie Kierownika Budowy który nie może być związany z  żadnym ewentualnym podwykonawcą a przede wszystkim nie może być właścicielem lub udziałowcem firmy podwykonawczej angażowanej przy realizacji tegoż zadania.      

 

Pytanie 2:

Prosimy o podanie dokładnej nazwy Beneficjenta  gwarancji wadialnej?

Odpowiedź 2:

Beneficjentem gwarancji  jest Zamawiający.

 

Pytanie 3:

Prosimy o podanie dokładnej nazwy zadania, jaką należy wpisań w wadium wnoszonym w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej?

Odpowiedź 3:

Dokładna nazwa zadania  została podana w ogłoszeniu o zamówieniu

 

Pytanie 4:

Prosimy o jednoznaczne określenie, z jakiego materiału mają być wykonane przepusty pod zjazdami – wg przedmiaru są to rury betonowe o śr. 80cm oraz 40 cm, natomiast wg specyfikacji technicznej D-06.02.01a są to przepusty z rur polietylenowych spiralnie karbowanych. Jeżeli są to przepusty z rur betonowych, prosimy o przekazanie specyfikacji.

Odpowiedź 4

Przepusty pod zjazdami należy wykonać z rur z polietylenowych spiralnie karbowanych.

 

Pytanie 5

Według pkt 2.2.5. specyfikacji D-06.02.01a „ pod fundamentem z kruszywa należy ułożyć geotkaninę z polipropylenu o wytrzymałości na rozciąganie min. 30 kN/m w obu kierunkach”. Prosimy o podanie ilości geotkaniny, jaką należy przyjąć do kalkulacji, bądź o przekazanie szczegółowych rysunków, z których można określić tę ilość.

Odpowiedź 5

Rury PEHD należy ułożyć na ławie bez geotkaniny.

 

Pytania,  które wpłynęły do Starostwa Powiatowego w Jaworze w dniu 16.04.2015 r. dotyczące treści SIWZ (PHU LIBRA, Jawor)

Pytanie 1

W SIW w pkt. V1.2. dotyczącym wiedzy i doświadczenia jest zapisane: „ W ciągu całego okresu prowadzenia działalności, robót budowlanych z zakresu budowy lub przebudowy dróg co najmniej 3 robót budowlanych (tj. różnych zamówień realizowanych w oparciu o trzy odrębne umowy) o łącznej wartości min. 1 500 000,zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych ) każda.”

Jak należy rozumieć w/w zapis: czy Zamawiający żąda trzech robót o łącznej wartości 1 500 000,00 zł brutto, czy trzech robót każda o wartości 1 500 000,00 zł. brutto.

Odpowiedź 1

Zamawiający żąda, jak zapisał w końcówce cytowanego zdania, wykazania trzech robót z których każda opiewała na wartość min. 1 500 000,00 zł. brutto.

 

Pytania,  które wpłynęły do Starostwa Powiatowego w Jaworze w dniu 16.04.2015 r. dotyczące treści SIWZ
 

Pytanie 1

Według opisu przedmiotu zamówienia zakres robót do wykonania obejmuje usunięcie nadmiaru humusu, zalegającego w pasach projektowanych poboczy. Prosimy o podanie ilości tego humusu, ponieważ przekazany przedmiar robot nie zawiera takiej pozycji, a także nie ma możliwości określenia tej ilości na podstawie przekazanej dokumentacji projektowej.

Odpowiedź 1:

W kosztach nie uwzględniać usunięcia nadmiaru gruntu (humusu) zalegającego w pasach projektowanych poboczy. Zakres ten został wykonany przez zarządcę drogi

 

Pytanie 2

Prosimy o wyjaśnienie, czy do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy- w Formularzu Oferty oraz w Rozdziale ^ IDW kosztorys ofertowy nie jest wymieniony, jako jeden z dokumentów , które należy dołączyć do oferty, natomiast w pkt 12.6 IDW znajduje się informacja: „ Podstawą obliczenia ceny za roboty budowlane powinien być opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy dołączony do oferty”.

Odpowiedź 2:

Zgodnie z zapisami SIWZ dla Wykonawców pkt. 12.6. „Przedmiar robót opracowany i przekazany przez Zamawiającego wraz ze SIWZ stanowi jedynie podstawę informacyjną”, natomiast kosztorys ofertowy który zgodnie z pkt.12.6. powinien być podstawą do obliczenia ceny ma być opracowany przez Wykonawcę i zgodnie z zapisami pkt.14.4.4. SIWZ przedłożony Zamawiającemu (wrz z harmonogramem rzeczowo finansowym) jako wypełnienie formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

Pytania,  które wpłynęły do Starostwa Powiatowego w Jaworze w dniu 16.04.2015 r. dotyczące treści SIWZ

 

Pytanie 1

Czy Zamawiający dopuszcza całkowite zamknięcie na czas trwania robót przedmiotowego odcinka drogi powiatowej nr 2818D? - z wyłączeniem obsługi przyległych posesji.

Odpowiedź 1

Zamawiający dopuszcza całkowite zamkniecie na czas trwania  robót przedmiotowego odcinka drogi z dopuszczeniem dojazdów do przyległych posesji i pól.

 

Pytanie 2

Zamówienie obejmuje wycinkę istniejących drzew zlokalizowanych w rowach przydrożnych. Czy Zamawiający jest w posiadaniu pozwolenia na wycinkę przedmiotowych drzew?

Odpowiedź 2

Pytanie 3

W nawiązaniu do pkt 2.

W przypadku gdy Zamawiający nie dysponuje pozwoleniem na wycinkę drzew kolidujących z rowem drogowym, na kim będzie spoczywał obowiązek uzyskania przedmiotowego pozwolenia?

 

Odpowiedź 2  i  3:

W projekcie nie występuje wycinka drzew. Występuje natomiast karczowanie korzeni w miejscach wskazanych w projekcie.

 

Pytanie 4

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej. Udostępniony przez Zamawiającego projekt budowlany zakłada wykonanie przecięcia krawędzi zjazdu z krawędzią drogi pod kątem prostym. Zgodnie z obowiązującymi przepisami przecięcie krawędzi zjazdów należy realizować promieniem o średnicy R= 3,0 m.

Czy Zamawiający potwierdza wykonanie geometrii zjazdów zgodnie z udostępnioną dokumentacją?

Odpowiedź 4

Połączenie krawędzi zjazdów z drogą powiatową należy realizować promieniem o średnicy R = 3,0 m

 

Pytanie 5

Załączone do dokumentacji przetargowej Specyfikacje Techniczne określają wykonanie przepustów z rur polietylenowych, natomiast udostępniony przez Zamawiającego przedmiar robót zakłada wykonanie przepustów z rur betonowych.

Czy Zamawiający potwierdza, że przepusty należy wykonać przy zastosowaniu rur polietylenowych?

Odpowiedź 5

Zamawiający potwierdza, że przepusty należy wykonać przy zastosowaniu rur polietylenowych.

 

 

 


 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.spjawor-bip.pbox.pl/public/


Jawor: Przebudowa drogi powiatowej nr 2818D Paszowice-Wiadrów w km 0+000 do km 2+836 intensywne opady deszczu czerwiec 2012 r.

Numer ogłoszenia: 81386 - 2015; data zamieszczenia: 10.04.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski , ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2818D Paszowice-Wiadrów w km 0+000 do km 2+836 intensywne opady deszczu czerwiec 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przed rozpoczęciem robót należy wykonać oznakowanie zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu wykonuje i doprowadza do jego zatwierdzenia Wykonawca robót. Na terenie inwestycji należy przewidzieć karczowanie drzew w całkowicie zamulonych rowach oraz krzaków na całej długości rowów, które w celu uzyskania efektu odtworzenia rowów należy usunąć łącznie z karczowaniem korzeni. W ramach robót ziemnych przewidziano: usunięcie nadmiaru gruntu (humusu) zalegającego w pasach projektowanych poboczy, pogłębienie istniejących rowów do gł. 0,8 m, odbudowę rowów całkowicie zamulonych do głęb. 0,8m Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane spadki podłużne i pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych. Istniejące przepusty na zjazdach należy przebudować stosując rury polietylenowe PEHD o wysokiej gęstości o średnicy 40 cm i 80 cm. Rzędne dna rowów należy dostosować do wlotów i wylotów istniejących i nowo projektowanych przepustów. Na wlotach i na wylotach przepustów pod zjazdami i pod drogą należy wykonać ścianki czołowe z kostki kamiennej granitowej 10 x 10 cm ułożone na ławie betonowej z betonu C 25/30 pod kątem 45% do dna rowu na wysokość równą niwelecie zjazdu. Do przebudowy pod drogą powiatową przepust zlokalizowany w km: 1+364 Ø 80 cm, L= 6,5 m. Zakres projektu branży drogowej nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Remont drogi powiatowej przewiduje odtworzenie warstw konstrukcyjnych. Przyjęto następujące parametry drogi: klasa drogi - Z, szerokość nawierzchni jezdni 4,20 m, długość remontowanego odcinka jezdni 2.836 m, szerokość poboczy 0,50 m obciążenie nawierzchni 80 kN, kategoria ruchu KR 2 Pochylenia poprzeczne - spadek daszkowy 2%. Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Konstrukcje nawierzchni drogi: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości - 3,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości - 5,0 cm, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno - asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075t/m2, wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy zużyciu - 0,51 kg/m2, istniejąca konstrukcja drogi Konstrukcja nawierzchni zjazdów z masy bitumicznej: warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm - 5,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-31,5 - 10,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm - 20,0 cm, warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm, szerokość utwardzenia zjazdów od jezdni w kierunku pól i posesji 3,0 m. cza Zaprojektowano umocnienie poboczy o szerokości 0,50 m obustronnie. Pobocza gruntowe drogi po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni należy uzupełnić na szerokości 0,5 m i gr. do 11 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika I=0,98. Przepusty do przebudowy pod zjazdami P Ø 40 cm, L = 6,0 m w ilości 22 szt. Przepusty do oczyszczenia : L= 7,0 m - 6 szt., L= 34,0 m ( pod zatoką ) i L= 39,0 m ( pod zatoką) Lokalizacja przepustów i zjazdów, zgodnie a projektem. Zatoki w ilości 3 szt o łącznej powierzchni - 202,50 Na przepustach projektuje się montaż stalowych balustrad mostowych o łącznej długości - 36,0 m. Na przepuście w km 2+821 - istniejące bariery do odnowienia ( malowanie ) - 8 m Na całej długości drogi należy wyznaczyć krawędź jezdni oznakowaniem poziomym P - 7c ( 0,06 ) i P -7d ( 0,12 ) - 348,72.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30 000 - PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia: 1.oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.wykazu wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności, robót budowlanych z zakresu budowy lub przebudowy dróg co najmniej 3 robót budowlanych (tj. różnych zamówień realizowanych w oparciu o trzy odrębne umowy) o łącznej wartości min. 1 500 000,- zł brutto (jeden milion pięćset tysięcy złotych) / każda. Wykaz powinien zawierać co najmniej rodzaj i wartość robót budowlanych oraz daty i miejsce ich wykonania. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dopuszcza się oddzielne dokumentowanie doświadczenia w zakresie robót drogowych. 3.dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w powyższym wykazie zostały wykonane należycie oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca winien dysponować wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna dysponowanie min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa. Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści wynikającej z zapisów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: ZMIANA TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA spowodowana: 1. wystąpieniem okoliczności siły wyższej, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością lub inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące obiektywną niemożliwością prowadzenia prac, np. powódź; 2. okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w materiałach przekazanych Wykonawcy - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3. odkryciem na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym, 4. wykryciem instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, 5. zmianą przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót, Termin zostanie wydłużony tylko o czas trwania przeszkody. ZMIANY OSOBOWE: 1. Zmiany osób realizujących zamówienie wskazanych w załączniku nr 3 do oferty pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 2. Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3. Zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych 4. Zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca, 5. Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. INNE ZMIANY: 1. Zmiana korzystna dla Zamawiającego (np.: powodująca skrócenie terminu realizacji umowy); 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym; 3. Zmiana ustawowej stawki podatku VAT Wszystkie powyższe postanowienia stanowią listę zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26; 59 - 400 Jawor.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul. Wrocławska 26; 59 - 400 Jawor (Biuro Obsługi Klienta - parter),.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIKI:


- SIWZ instrukcja dla wykonawców

- opis przedmiotu zamówienia

- Formularz ofertowy wraz z załącznikami

- Projekt umowy

DOKUMENTACJA TECHNICZNA:

1. Opis techniczny

2. Uproszczony projekt budowlano - wykonawczy 

4.. Przedmiary robót

5. Przekrój normalny drogi

6. STWIOB

Wytworzył:
Udostępnił:
Łuczak Izabela
(2015-04-10 13:58:21)
Ostatnio zmodyfikował:
Łuczak Izabela
(2015-11-06 11:03:21)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki