Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego: Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D a€“ przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie

ARCHIWUM

 

Jawor: Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D - przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie
Numer ogłoszenia: 57756 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19140 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D - przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Lokalizacja: Ulica Sienkiewicza w Bolkowie usytuowana na działkach o nr ewid. 179.2 i 179.4 przebiega równolegle do rzeki Nysa Szalona od skrzyżowania z ul. Kolejową do mostu nad w/w rzeką. Charakterystyka geologiczna W oparciu o dokumentację geotechniczną terenu ulicy opracowaną w 2014 r w firmie FOLTA w Legnicy stwierdza się że w podłożu ulicy występują grunty w postaci glin, glin piaszczystych ze żwirem i domieszka rumoszu gliniastego. Powyżej podłoża występuje nawierzchnia ulicy z kostki granitowej wysokości 10 cm posadowionej na warstwie podbudowy w postaci żwiru gliniastego z tłuczniem, rumoszu gliniastego z kamieniami oraz piasku gliniastego ze żwirem. Grubość powyższej warstwy jest zmienna i waha się od 20 do 70 cm. Woda gruntowa występuje na głębokości ok. 3,5 m poniżej rzędnej niwelety drogi. Opis elementów drogowych usytuowanych w pasie drogowym. Obecnie w pasie drogowym ulicy Sienkiewicza usytuowane są niżej wymienione elementy drogowe: - jezdnia szerokości zmiennej od 5,3 m do 5,6 - chodnik prawostronny o szerokości zmiennej od 1,20 m do 2,20 m - zjazdy na posesje - pobocze gruntowe od strony skarpy rzeki Powierzchnia elementów drogowych - jezdnia o nawierzchni z kostki granitowej - 4530,50 m2 - chodnik istn. o nawierzchni asfaltowej - 1527,0 m2 - zjazdy do posesji różnej konstrukcji (kostka granitowa, trylinka, kostka betonowa) - 313,60 m2 Zakres przebudowy Zakres przebudowy obejmuje : - nawierzchnię jezdni - 4294,0 m2 - podbudowa jezdni - 5081,50 m2 - chodnik przyjezdniowy - 1668,0 m2 -zjazdy do posesji - 313,60 m2 -krawężniki (1419 + 243) - 1662,0 mb - odwodnienie jezdni - do istniejących wyremontowanych wpustów - zatoka autobusowa - 95,0 m2 Roboty rozbiórkowe Realizacja projektowanej przebudowy wymagać będzie uprzedniej rozbiórki następujących elementów drogowych: - ręczne usunięcie warstwy asfaltowej występującej w różnych miejscach ulicy na nawierzchni z kostki - rozebranie istniejącej kostki granitowej - likwidacja istniejącej podbudowy z rumoszu kamienno-gliniastego - rozebranie istniejącej nawierzchni na chodniku i na wjazdach - rozebranie krawężników - rozebranie i wywiezienie słupków granitowych zabezpieczających pierwotnie pas drogowy od strony rzeki - udrożnienie zatkanych odpływów od wpustów ulicznych do wylotu na skarpie rzeki - przebudowa korpusu wpustów ulicznych - przebudowa korpusu studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i innych urządzeń lub instalacji podziemnych. Powierzchnia istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. 3,0 cm rozścielonej na nawierzchni z kostki granitowej wynosi - 1440 m2 i gr. 5,0 cm - 357,50 m2 Powierzchnia nawierzchni z kostki granitowej gr. 10cm do rozebrania wynosi - 4781,50m2 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej chodnika wynosi - 1527,0 m2 Powierzchnia nawierzchni z kostki na wjazdach do posesji wynosi - 313,60 m2 Długość istniejących krawężników do rozebrania - 1622,0 m Przebudowa korpusów wpustów ulicznych - 7 Przebudowa korpusów studzienek kanalizacji sanitarnej - 8 Udrożnienie odpływów kanalizacyjnych od wpustów do skarpy rzeki - 56,0 m Pochylenia podłużne i poprzeczne elementów drogowych Pochylenie podłużne niwelety jezdni wynosi - od 0,8 do 1,9%. Pochylenia poprzeczne jezdni projektuje się dla nawierzchni asfaltobetonowej daszkowe równe 2,0%. Pochylenie chodnika jednospadowego 2,0 % w kierunku jezdni. Szczegóły podają rysunki przekroi konstrukcyjnych. Konstrukcja nawierzchni Wymagana grubość warstw konstrukcyjnych dla natężenia ruchu KR-2 winna wynosić 0,60 hz gdzie hz= głębokość przemarzania podłoża dla terenu miasta Bolkowa wynosi - 1,20. Grubość warstw konstrukcyjnych winna wynosić 0,6x1,2=72cm. W związku z powyższym projektuje się n/w warstwy konstrukcyjne dla jezdni ulicy - - 4cm - warstwa ścieralna z BA - 8cm - warstwa wiążąca z BA - 25cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0,0 - 31,5mm - 35cm - kruszywo o wskaźniku nośności CBR min. 20% o granulacji 31,5-63,0mm - wzmocnienie słabego podłoża - istniejące podłoże G2 - 72cm Konstrukcja nawierzchni chodnika - 8cm - kostka betonowa szara - 3cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 15cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0,0-31,5mm - istniejące podłoże G2 -26cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji - 8cm - kostka betonowa granitowa - 3cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 20cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0,0-31,5mm - 30cm - kruszywo o wskaźniku nośności CBR min. 20% o granulacji 31,5-63,0mm - wzmocnienie słabego podłoża - istniejące podłoże G2 - 61cm Nawierzchnia jezdni ulicy zostanie ograniczona krawężnikami ulicznymi o wymiarach 15x30cm. Nawierzchnia chodników oddzielona zostanie od strony trawników obrzeżem betonowym 6x20cm. W miejscach przejść dla pieszych od strony zjazdów przewiduje się obniżenie ograniczników do poziomu niwelety chodnika. Również krawężniki zjazdowe 22 x 15 cm na długości zjazdów zostaną obniżone do wysokości + 2,0 cm od rzędnych niwelety krawędzi jezdni. Przebudowa zabezpieczenia pasa drogi od strony rzeki Likwidacja istniejących starych słupów granitowych i wykonanie zgodnie z projektem barier drogowych N2;W3:B Przebudowa odwodnienia Przebudowa odwodnienia jezdni ulicy obejmować będzie: 1) regulację pianową istniejących wpustów ulicznych 2) czyszczenie istniejących wpustów oraz rur odprowadzających wody z wpustów do rzeki. OZNAKOWANIE PIONOWE Istniejące oznakowanie pionowe na ul. H. Sienkiewicza pozostające bez zmian - Znak ostrzegawczy ustąp pierwszeństwa A-7 szt. 1 - Tablica drogi z pierwszeństwem H-15b szt. 1 - Znak ostrzegawczy A-17 szt. 2 - Tablica przedszkole szt. 2 - Znak zakazu postoju B-35 szt. 1 - Znak droga z pierwszeństwem przejazdu D-1 szt. 1 - Tablica teren zabudowany D-42 szt. 1 - Tablica koniec terenu zabudowanego D-43 szt. 1 - Znak przejście dla pieszych D-6 szt. 2 Istniejące oznakowanie pionowe na ul. H Sienkiewicza przewidziane do przestawienia - Znak przystanek autobusowy D-15 szt. 2 Istniejące oznakowanie pionowe na ul. H Sienkiewicza przewidziane do usunięcia - Znak ostrzegawczy wyboje szt. 2 - Ograniczenie prędkości do 20km/h B-33 szt. 2 PROJEKTOWANE OZNAKOWANIE PIONOWE NA UL. H SIENKIEWICZA - Znak przejście dla pieszych D-6 szt. 8 OZNAKOWANIE POZIOME NA UL. H SIENKIEWICZA - zgodne z projektem oznakowania docelowego, w tym elementy spowolnienia ruchu przed przejściami dla pieszych 8 kpl, Uwaga: Zdemontowane słupy granitowe, granitowe krawężniki oraz granitową kostkę brukową należy złożyć na działce Starostwa Powiatowego w Sadach Dolnych, oddalonej około 5km. Wskazanie miejsca składowania dokonane zostanie podczas przekazywania placu budowy wykonawcy wyłonionemu w drodze przetargu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.23.32.00-1, 45.23.32.90-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o, Ul.Częstochowska 12;, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2371865,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1265674,69
  • Oferta z najniższą ceną: 1265674,69 / Oferta z najwyższą ceną: 1472998,80
  • Waluta: PLN.

 


Jawor, 03 marca  2015 r.

RPE. 2600.10.2015      

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 PROTOKÓŁ

ROZEZNANIE CENOWE

 

1. W celu zamówienia pn.:   
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania pn. : „Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D – przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie”

Przeprowadzono rozpoznanie cenowe .

Wartość zamówienia ustalono na kwotę 15 500,00 PLN (19 065,00 zł. brutto), co stanowi  3 668,72 EURO (4512,53 eur. Brutto) – zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów.

2. Dla zamówień o wartości o 2 201 do 4 500 euro netto, w dniu 20.02.2015 r. poproszono o nadesłanie ofert, poprzez zamieszczenie  treści ogłoszenia na Biuletynie informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Jaworze. Oferty stanową integralną część niniejszej dokumentacji.

3. W dniu 27.02.2015 r. przedstawiono poniższe oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Kwota

brutto

1.

„INBUD” Janusz Kwapisz, Danuta Kwapisz
58-316 Wałbrzych,
ul. Kasztelańska 1

12 237,27

2.

ENVI KONSULTING
Marek Gazda
49-300 Brzeg,
ul. Wolności 13/8

33 210,00

3.

B&ES
Michał Leszczyński
ul..Wodna 7 87-152 Pigża

44 280,00

4.

Usługi w zakresie Inżynierii Budowlanej „ANTECH”
mgr inż. Anna Owsianka;
56-120 Brzeg Dolny,
Stary Dwór 9

21 000,00

5.

Usługi w Drogownictwie
Ryszard Krzyścin
Ul.Słoneczna 32;
57-330 Szczytna

16 051,50

6.

PHU MAGRO 
Robak Zbigniew ,
ul Gagarina 6/5;
59-400 Jawor

4 551,00

7.

Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych
„INWEST-Projekt”
sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 15 a;
58-306 Wałbrzych

11 000,00

8.

Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. zo.o
58-560 Jelenia Góra,
ul.Dworcowa 26

4 674,00

9.

Biuro Inżynierskie
TRAKT
Grzegorz Lewowski
Sędzisław 50;
58-410 Marciszów

18 450,00

 

4. Po dokonaniu oceny ofert jako ofertę najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 6 złożoną przez:

PHU MAGRO  Robak Zbigniew ,
ul Gagarina 6/5; 59-400 Jawor

 

Oferta zawierała najniższą cenę – 4 551 zł. brutto, i w przyjętych przez Zamawiającego kryteriach oceny okazała się najkorzystniejsza.

 

Opublikowano, dnia 03.03.2015 r.

 

 


 

    Jawor, 03.03.2015 r.

RPE. 2600.10.2015                                                                                      

 

Zbiorcze zestawienie ofert

 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania pn. : „Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D – przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie”

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Kwota

brutto

1.

„INBUD”
Janusz Kwapisz, Danuta Kwapisz
58-316 Wałbrzych,
ul. Kasztelańska 1

12 237,27

2.

ENVI KONSULTING
Marek Gazda
49-300 Brzeg,
ul. Wolności 13/8

33 210,00

3.

B&ES
Michał Leszczyński
ul..Wodna 7
87-152 Pigża

44 280,00

4.

Usługi w zakresie Inżynierii Budowlanej
„ANTECH”
mgr inż. Anna Owsianka;
56-120 Brzeg Dolny,
Stary Dwór 9

21 000,00

5.

Usługi w Drogownictwie
Ryszard Krzyścin
Ul.Słoneczna 32;
57-330 Szczytna

16 051,50

6.

PHU MAGRO 
Robak Zbigniew ,
ul Gagarina 6/5;
59-400 Jawor

4 551,00

7.

Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych
„INWEST-Projekt”
sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 15 a;
58-306 Wałbrzych

11 000,00

8.

Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo
Robót Drogowych sp. zo.o

58-560 Jelenia Góra
, ul.Dworcowa 26

4 674,00

9.

Biuro Inżynierskie
TRAKT
Grzegorz Lewowski
Sędzisław 50;
58-410 Marciszów

18 450,00

 

 

Opublikowano dnia, 03.03.2015 r.

 


 

INFORMACJA

Zamawiający zaktualizował formularz ofertowy: ZAŁĄCZNIK NR 2

 


Jawor, dnia 20.02.2015 r.

 RPE 2600.10.2015

 

Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor, NIP: 695-135-14-75, REGON: 390681124 zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania pn. : „Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D – przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie”

 

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi   związanymi z realizacją zadania pn.  „„Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej
nr 2883D – przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie”
w następujących branżach: drogowej.

2. Zakres zadania: szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilości robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące dokumentację przetargową na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, udostępnioną na stronie internetowej http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public.

Podstawowe obowiązki i zakres pracy Inspektora Nadzoru określone zostały w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.

3. Termin i miejsce wykonania zamówienia: przez okres realizacji inwestycji, tj. od dnia podpisania umowy do 30.09.2015 r.  oraz dalej do upływu gwarancji na zrealizowany zakres inwestycji. Miejsce realizacji: Powiat Jaworski, Gmina Bolków.

4. Opis sposobu obliczenia ceny: Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Cena ofertowa powinna obejmować koszty nadzoru we wszystkich branżach objętych projektem łącznie, bez podziału na poszczególne branże. 

Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100%) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację zadania. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru:

 

Najkorzystniejsza zaoferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert             
C=----------------------------------------------------------------------------   * 100%                      
                 Cena oferowana badanej oferty     

 

przy założeniu, że do wyliczeń brana będzie pod uwagę wartość całkowita brutto. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

5. Płatność będzie dokonana po zrealizowaniu zadania, w ciągu 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT, na podstawie protokołu odbioru prac.

6. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

1)  wypełniony podpisany załącznik nr 2 – Formularz oferty;

2)  wypełniony podpisany załącznik nr 3 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

3)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczone za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).

7. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: dostarczyć w terminie do dnia 27.02.2015 r. do godziny 1200 do Starostwa Powiatowego w Jaworze, ul. Wrocławska 26, Biuro Obsługi Klienta (Parter).

Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie (opakowaniu) z oznaczeniem „Inspektor nadzoru inwestorskiego – Bolków – ul.Sienkiewicza”. Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wykonawcy.

8. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zastrzega konieczność dostarczenia oryginału przesłanej oferty przez Wykonawcę. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

9. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - 100 %.

10. Osoba do kontaktów:  Tomasz Głąbicki - tel. (076) 72-90-119

                                     Mieczysław Machura - tel. (076) 72-90-119.

 

11. Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013.907 z późn. zm.).

12. Pełna treść ogłoszenia wraz z załącznikami dostępna jest na Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Jaworze pod adresem http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/

 

Załączniki:

  1.  Opis przedmiotu zamówienia.
  2.  Formularz oferty.
  3.  Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Łuczak Izabela
(2015-02-23 13:23:47)
Ostatnio zmodyfikował:
Łuczak Izabela
(2015-11-06 11:04:07)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki