Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego: Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D a przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie
ARCHIWUM
Jawor: Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D - przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie
Numer ogłoszenia: 57756 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19140 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D - przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Lokalizacja: Ulica Sienkiewicza w Bolkowie usytuowana na działkach o nr ewid. 179.2 i 179.4 przebiega równolegle do rzeki Nysa Szalona od skrzyżowania z ul. Kolejową do mostu nad w/w rzeką. Charakterystyka geologiczna W oparciu o dokumentację geotechniczną terenu ulicy opracowaną w 2014 r w firmie FOLTA w Legnicy stwierdza się że w podłożu ulicy występują grunty w postaci glin, glin piaszczystych ze żwirem i domieszka rumoszu gliniastego. Powyżej podłoża występuje nawierzchnia ulicy z kostki granitowej wysokości 10 cm posadowionej na warstwie podbudowy w postaci żwiru gliniastego z tłuczniem, rumoszu gliniastego z kamieniami oraz piasku gliniastego ze żwirem. Grubość powyższej warstwy jest zmienna i waha się od 20 do 70 cm. Woda gruntowa występuje na głębokości ok. 3,5 m poniżej rzędnej niwelety drogi. Opis elementów drogowych usytuowanych w pasie drogowym. Obecnie w pasie drogowym ulicy Sienkiewicza usytuowane są niżej wymienione elementy drogowe: - jezdnia szerokości zmiennej od 5,3 m do 5,6 - chodnik prawostronny o szerokości zmiennej od 1,20 m do 2,20 m - zjazdy na posesje - pobocze gruntowe od strony skarpy rzeki Powierzchnia elementów drogowych - jezdnia o nawierzchni z kostki granitowej - 4530,50 m2 - chodnik istn. o nawierzchni asfaltowej - 1527,0 m2 - zjazdy do posesji różnej konstrukcji (kostka granitowa, trylinka, kostka betonowa) - 313,60 m2 Zakres przebudowy Zakres przebudowy obejmuje : - nawierzchnię jezdni - 4294,0 m2 - podbudowa jezdni - 5081,50 m2 - chodnik przyjezdniowy - 1668,0 m2 -zjazdy do posesji - 313,60 m2 -krawężniki (1419 + 243) - 1662,0 mb - odwodnienie jezdni - do istniejących wyremontowanych wpustów - zatoka autobusowa - 95,0 m2 Roboty rozbiórkowe Realizacja projektowanej przebudowy wymagać będzie uprzedniej rozbiórki następujących elementów drogowych: - ręczne usunięcie warstwy asfaltowej występującej w różnych miejscach ulicy na nawierzchni z kostki - rozebranie istniejącej kostki granitowej - likwidacja istniejącej podbudowy z rumoszu kamienno-gliniastego - rozebranie istniejącej nawierzchni na chodniku i na wjazdach - rozebranie krawężników - rozebranie i wywiezienie słupków granitowych zabezpieczających pierwotnie pas drogowy od strony rzeki - udrożnienie zatkanych odpływów od wpustów ulicznych do wylotu na skarpie rzeki - przebudowa korpusu wpustów ulicznych - przebudowa korpusu studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i innych urządzeń lub instalacji podziemnych. Powierzchnia istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. 3,0 cm rozścielonej na nawierzchni z kostki granitowej wynosi - 1440 m2 i gr. 5,0 cm - 357,50 m2 Powierzchnia nawierzchni z kostki granitowej gr. 10cm do rozebrania wynosi - 4781,50m2 Powierzchnia nawierzchni asfaltowej chodnika wynosi - 1527,0 m2 Powierzchnia nawierzchni z kostki na wjazdach do posesji wynosi - 313,60 m2 Długość istniejących krawężników do rozebrania - 1622,0 m Przebudowa korpusów wpustów ulicznych - 7 Przebudowa korpusów studzienek kanalizacji sanitarnej - 8 Udrożnienie odpływów kanalizacyjnych od wpustów do skarpy rzeki - 56,0 m Pochylenia podłużne i poprzeczne elementów drogowych Pochylenie podłużne niwelety jezdni wynosi - od 0,8 do 1,9%. Pochylenia poprzeczne jezdni projektuje się dla nawierzchni asfaltobetonowej daszkowe równe 2,0%. Pochylenie chodnika jednospadowego 2,0 % w kierunku jezdni. Szczegóły podają rysunki przekroi konstrukcyjnych. Konstrukcja nawierzchni Wymagana grubość warstw konstrukcyjnych dla natężenia ruchu KR-2 winna wynosić 0,60 hz gdzie hz= głębokość przemarzania podłoża dla terenu miasta Bolkowa wynosi - 1,20. Grubość warstw konstrukcyjnych winna wynosić 0,6x1,2=72cm. W związku z powyższym projektuje się n/w warstwy konstrukcyjne dla jezdni ulicy - - 4cm - warstwa ścieralna z BA - 8cm - warstwa wiążąca z BA - 25cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0,0 - 31,5mm - 35cm - kruszywo o wskaźniku nośności CBR min. 20% o granulacji 31,5-63,0mm - wzmocnienie słabego podłoża - istniejące podłoże G2 - 72cm Konstrukcja nawierzchni chodnika - 8cm - kostka betonowa szara - 3cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 15cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0,0-31,5mm - istniejące podłoże G2 -26cm Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji - 8cm - kostka betonowa granitowa - 3cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 20cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o granulacji 0,0-31,5mm - 30cm - kruszywo o wskaźniku nośności CBR min. 20% o granulacji 31,5-63,0mm - wzmocnienie słabego podłoża - istniejące podłoże G2 - 61cm Nawierzchnia jezdni ulicy zostanie ograniczona krawężnikami ulicznymi o wymiarach 15x30cm. Nawierzchnia chodników oddzielona zostanie od strony trawników obrzeżem betonowym 6x20cm. W miejscach przejść dla pieszych od strony zjazdów przewiduje się obniżenie ograniczników do poziomu niwelety chodnika. Również krawężniki zjazdowe 22 x 15 cm na długości zjazdów zostaną obniżone do wysokości + 2,0 cm od rzędnych niwelety krawędzi jezdni. Przebudowa zabezpieczenia pasa drogi od strony rzeki Likwidacja istniejących starych słupów granitowych i wykonanie zgodnie z projektem barier drogowych N2;W3:B Przebudowa odwodnienia Przebudowa odwodnienia jezdni ulicy obejmować będzie: 1) regulację pianową istniejących wpustów ulicznych 2) czyszczenie istniejących wpustów oraz rur odprowadzających wody z wpustów do rzeki. OZNAKOWANIE PIONOWE Istniejące oznakowanie pionowe na ul. H. Sienkiewicza pozostające bez zmian - Znak ostrzegawczy ustąp pierwszeństwa A-7 szt. 1 - Tablica drogi z pierwszeństwem H-15b szt. 1 - Znak ostrzegawczy A-17 szt. 2 - Tablica przedszkole szt. 2 - Znak zakazu postoju B-35 szt. 1 - Znak droga z pierwszeństwem przejazdu D-1 szt. 1 - Tablica teren zabudowany D-42 szt. 1 - Tablica koniec terenu zabudowanego D-43 szt. 1 - Znak przejście dla pieszych D-6 szt. 2 Istniejące oznakowanie pionowe na ul. H Sienkiewicza przewidziane do przestawienia - Znak przystanek autobusowy D-15 szt. 2 Istniejące oznakowanie pionowe na ul. H Sienkiewicza przewidziane do usunięcia - Znak ostrzegawczy wyboje szt. 2 - Ograniczenie prędkości do 20km/h B-33 szt. 2 PROJEKTOWANE OZNAKOWANIE PIONOWE NA UL. H SIENKIEWICZA - Znak przejście dla pieszych D-6 szt. 8 OZNAKOWANIE POZIOME NA UL. H SIENKIEWICZA - zgodne z projektem oznakowania docelowego, w tym elementy spowolnienia ruchu przed przejściami dla pieszych 8 kpl, Uwaga: Zdemontowane słupy granitowe, granitowe krawężniki oraz granitową kostkę brukową należy złożyć na działce Starostwa Powiatowego w Sadach Dolnych, oddalonej około 5km. Wskazanie miejsca składowania dokonane zostanie podczas przekazywania placu budowy wykonawcy wyłonionemu w drodze przetargu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.23.32.00-1, 45.23.32.90-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o, Ul.Częstochowska 12;, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2371865,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 1265674,69
- Oferta z najniższą ceną: 1265674,69 / Oferta z najwyższą ceną: 1472998,80
- Waluta: PLN.
Jawor, 03 marca 2015 r.
RPE. 2600.10.2015
PROTOKÓŁ
ROZEZNANIE CENOWE
1. W celu zamówienia pn.:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania pn. : „Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D – przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie”
Przeprowadzono rozpoznanie cenowe .
Wartość zamówienia ustalono na kwotę 15 500,00 PLN (19 065,00 zł. brutto), co stanowi 3 668,72 EURO (4512,53 eur. Brutto) – zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów.
2. Dla zamówień o wartości o 2 201 do 4 500 euro netto, w dniu 20.02.2015 r. poproszono o nadesłanie ofert, poprzez zamieszczenie treści ogłoszenia na Biuletynie informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Jaworze. Oferty stanową integralną część niniejszej dokumentacji.
3. W dniu 27.02.2015 r. przedstawiono poniższe oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Kwota brutto |
1. |
„INBUD” Janusz Kwapisz, Danuta Kwapisz |
12 237,27 |
2. |
ENVI KONSULTING |
33 210,00 |
3. |
B&ES |
44 280,00 |
4. |
Usługi w zakresie Inżynierii Budowlanej „ANTECH” |
21 000,00 |
5. |
Usługi w Drogownictwie |
16 051,50 |
6. |
PHU MAGRO |
4 551,00 |
7. |
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych |
11 000,00 |
8. |
Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. zo.o |
4 674,00 |
9. |
Biuro Inżynierskie |
18 450,00 |
4. Po dokonaniu oceny ofert jako ofertę najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 6 złożoną przez:
PHU MAGRO Robak Zbigniew ,
ul Gagarina 6/5; 59-400 Jawor
Oferta zawierała najniższą cenę – 4 551 zł. brutto, i w przyjętych przez Zamawiającego kryteriach oceny okazała się najkorzystniejsza.
Opublikowano, dnia 03.03.2015 r.
Jawor, 03.03.2015 r.
RPE. 2600.10.2015
Zbiorcze zestawienie ofert
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania pn. : „Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D – przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie”
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Kwota brutto |
1. |
„INBUD” |
12 237,27 |
2. |
ENVI KONSULTING |
33 210,00 |
3. |
B&ES |
44 280,00 |
4. |
Usługi w zakresie Inżynierii Budowlanej |
21 000,00 |
5. |
Usługi w Drogownictwie |
16 051,50 |
6. |
PHU MAGRO |
4 551,00 |
7. |
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych |
11 000,00 |
8. |
Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo
58-560 Jelenia Góra |
4 674,00 |
9. |
Biuro Inżynierskie |
18 450,00 |
Opublikowano dnia, 03.03.2015 r.
INFORMACJA
Zamawiający zaktualizował formularz ofertowy: ZAŁĄCZNIK NR 2
Jawor, dnia 20.02.2015 r.
RPE 2600.10.2015
Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor, NIP: 695-135-14-75, REGON: 390681124 zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania pn. : „Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej nr 2883D – przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie”
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania pn. „„Poprawa bezpieczeństwa na drodze powiatowej
nr 2883D – przebudowa ul. Sienkiewicza w Bolkowie” w następujących branżach: drogowej.
2. Zakres zadania: szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilości robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące dokumentację przetargową na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, udostępnioną na stronie internetowej http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public.
Podstawowe obowiązki i zakres pracy Inspektora Nadzoru określone zostały w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
3. Termin i miejsce wykonania zamówienia: przez okres realizacji inwestycji, tj. od dnia podpisania umowy do 30.09.2015 r. oraz dalej do upływu gwarancji na zrealizowany zakres inwestycji. Miejsce realizacji: Powiat Jaworski, Gmina Bolków.
4. Opis sposobu obliczenia ceny: Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Cena ofertowa powinna obejmować koszty nadzoru we wszystkich branżach objętych projektem łącznie, bez podziału na poszczególne branże.
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100%) w kryterium CENA ofercie, która zaoferuje najniższą cenę za realizację zadania. Punkty w pozostałych ofertach zostaną wyliczone ze wzoru:
Najkorzystniejsza zaoferowana cena spośród wszystkich ważnych ofert
C=---------------------------------------------------------------------------- * 100%
Cena oferowana badanej oferty
przy założeniu, że do wyliczeń brana będzie pod uwagę wartość całkowita brutto. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
5. Płatność będzie dokonana po zrealizowaniu zadania, w ciągu 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT, na podstawie protokołu odbioru prac.
6. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1) wypełniony podpisany załącznik nr 2 – Formularz oferty;
2) wypełniony podpisany załącznik nr 3 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczone za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
7. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: dostarczyć w terminie do dnia 27.02.2015 r. do godziny 1200 do Starostwa Powiatowego w Jaworze, ul. Wrocławska 26, Biuro Obsługi Klienta (Parter).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie (opakowaniu) z oznaczeniem „Inspektor nadzoru inwestorskiego – Bolków – ul.Sienkiewicza”. Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy oraz opatrzyć ją pieczęcią Wykonawcy.
8. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zastrzega konieczność dostarczenia oryginału przesłanej oferty przez Wykonawcę. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - 100 %.
10. Osoba do kontaktów: Tomasz Głąbicki - tel. (076) 72-90-119
Mieczysław Machura - tel. (076) 72-90-119.
11. Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013.907 z późn. zm.).
12. Pełna treść ogłoszenia wraz z załącznikami dostępna jest na Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Jaworze pod adresem http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
Załączniki:
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Formularz oferty.
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.