Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych - ulotek

ARCHIWUM

 

RPE 2600.21.2012

Jawor, 18 lipca 2012r.

PROTOKÓŁ
ROZPOZNANIE CENOWE

1. W celu zamówienia: Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych – ulotek, dla projektu „Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego – przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy ul. Starojaworskiej 7”, przeprowadzono rozpoznanie cenowe.  

Wartość zamówienia ustalono na kwotę netto 17.886,18 PLN, co stanowi 4.449,74 EURO – zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów.
Imię i nazwisko osoby, która ustaliła wartość zamówienia Mariusz Żydziak  

2. Dla zamówień o wartości od 3.000 zł do 14 000 euro netto w dniu 10.07.2012 r. zaproszono potencjalnych wykonawców do nadesłania ofert cenowych poprzez zamieszczenie ogłoszenia na Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Jaworze oraz wywieszenie ogłoszenia na ogólnodostępnej tablicy informacyjnej Urzędu.

3.W ustalonym terminie wpłynęły następujące oferty

Numer oferty

Wykonawca

Kryteria

Liczba uzyskanych punktów

Cena brutto

1.

Zakład Poligraficzny

„Dziamski – Gryska”

ul. Żeromskiego 10, 62-020 Swarzędz

 

 

 

 

CENA 100%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CENA 100%

100,00

5633,40

2.

RYYTER INVESTMENT

Zbigniew Rytter

ul. Przemysłowa 20, 09-400 Płock

77,12

7304,97

3.

3R Agencja Reklamowo-Marketingowa

Sylwiusz Gruś

Ul. Wilcza 8, 56-120 Brzeg Dolny

65,99

8536,20

4.

SMYK S.C.

D. Lenartowicz i E. Chyb

ul. Ściegiennego 215, 25-116 Kielce

73,87

7626,00

5.

GS Projekt Grzegorz Szmyd

ul. Widacz 7, 38-130 Frysztak

 

61,07

9225,00

6.

REMI-B

Krzysztof Boiński, Adam Krokowski sp.j.

ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała

90,69

6211,50

7.

OFICYNA DRUKARSKA

Jacek Chmielewski

ul. Sokołowska 12A, 01-142 Warszawa

74,47

7564,50

8.

Studio Graficzne Piotr Kurasiak

ul. Szymanowskiego  10 A/8

59-400 Jawor

 

73,05

7712,10

9.

Usługi Poligraficzne

Bogdan Kokot vel Kokociński

ul. Armii Krajowej 15

57-400 Nowa Ruda

71,56

7872,00

4. Informacja o spełnieniu przez wykonawców warunków wymaganych w rozpoznaniu cenowym:
Wszyscy wykonawcy spełnili warunki wymagane w rozpoznaniu cenowym.

5. Ofertę nr 1 firmy: Zakład Poligraficzny, „Dziamski - Gryska", ul. Żeromskiego 10, 62-020 Swarzędz, uznano za najkorzystniejszą. która zaproponowała za realizację usługi kwotę 5633,40 zł. Jedynym kryterium wyboru była CENA 100%.
 
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego – przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy ul. Starojaworskiej 7”  w ramach działania 6.5.  Działania wspierające infrastrukturę turystyczną i kulturową. 6. Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska

 

...........................................................................................

 

 

RPE.2600.21.2012

Jawor, 10 lipca 2012 r.

Powiat Jaworski-Starostwo Powiatowe w Jaworze
ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor
NIP: 695-135-14-75
REGON: 390681124


Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

1. Tytuł projektu: „Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego  -  przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy ul. Starojaworskiej 7”.

2. Priorytet / działanie (nr i nazwa): 6. Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska, działanie 6.5.  Działania wspierające infrastrukturę turystyczną i kulturową

3. Nazwa Beneficjenta realizującego zamówienie: Powiat Jaworski zs. w Jaworze, ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor.

4. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie przewiduje opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych - ulotek dla projektu: „Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego  -  przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy ul. Starojaworskiej 7” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013

• Ulotka
Format: 300 x 420 mm bigowany na trzy
Papier: kreda matowa 250 g, druk kolor 4+4, lakier offsetowy,  
wybiórczo lakier UV (1+1)
Wszystkie ulotki powinny być poskładane
Nakład: 5 000 szt

• ulotka
- format: A4 (po złożeniu 210 x 99 mm)
- bigowanie na trzy
papier: kreda matowa 250 g, druk kolor 4+4, lakier offsetowy,
wybiórczo lakier UV (1+1)
Wszystkie ulotki powinny być poskładane.
nakład: 5 000 szt.

5. Zamówienie, obejmuje swoim zakresem projekt graficzny (całościowo opracowany przez Wykonawcę na podstawie materiałów tekstowych i zdjęciowych dostarczonych przez Zamawiającego), skład DTP, wykonanie matrycy, przygotowanie do druku, wydruk (w tym nadruk stosownych logotypów) oraz dostawę w określonym terminie do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy, w wersji elektronicznej 3 wstępnych projektów ulotki do oceny Zamawiającego, zróżnicowanych pod kątem kolorystycznym, układem i rozmieszczeniem poszczególnych pól tekstowych oraz zdjęciowych. Zamawiający dokona wyboru spośród wstępnie opracowanych przez Wykonawcę szat graficznych jednej z nich. Będzie ona podstawą do dalszego opracowania ostatecznego wizerunku ulotki zgodnie z sugestiami Zamawiającego. Ostateczny projekt graficzny ulotki przygotowywany zostanie według wskazówek i materiałów, dostarczonych przez Zamawiającego.

6. Opis sposobu obliczenia ceny: Oferent przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. m.in. koszty dostawy przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie
z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.

7. Termin i miejsce wykonania zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 24 sierpnia 2012 roku, siedziba Zamawiającego.

8. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty : cena  - 100 %

9. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:  
Ofertę należy przesłać faxem do dnia  16  lipca 2012 r. do godz. 12.00  na numer 76/ 72-90-160. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zastrzega konieczność dostarczenia oryginału przesłanej oferty przez wykonawcę.

11. Określenie warunków udziału w postępowaniu:
a) ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym – załącznik nr 1,
b) dokumenty, jakie mają dostarczyć Zamawiającemu:
• Aktualny odpis  z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczone za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem),
• udokumentowanie doświadczenie w realizacji tego typu zadań, wraz z referencjami
i wydrukami należycie wykonanych 3 innych zleceń w zakresie wykonania ulotek, broszur. Zamawiający dopuszcza przesłanie zeskanowanych referencji + projektów graficznych pocztą elektroniczną na adres: kowalczyk@powiat-jawor.org.pl.
12. Osoby do kontaktów: Krzysztof Kowalczyk – tel. 76 7290101, e-mail: kowalczyk@powiat-jawor.org.pl,  Mariusz Żydziak – tel. 76 7290101, e-mail: m.zydziak@powiat-jawor.org.pl,

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Załączniki:

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1

Wytworzył:
Udostępnił:
Bordziak Marcin
(2012-07-11 07:38:05)
Ostatnio zmodyfikował:
Łuczak Izabela
(2013-02-27 10:00:45)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki