Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych - ulotek
ARCHIWUM
RPE 2600.21.2012
Jawor, 18 lipca 2012r.
PROTOKÓŁ
ROZPOZNANIE CENOWE
1. W celu zamówienia: Opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych – ulotek, dla projektu „Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego – przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy ul. Starojaworskiej 7”, przeprowadzono rozpoznanie cenowe.
Wartość zamówienia ustalono na kwotę netto 17.886,18 PLN, co stanowi 4.449,74 EURO – zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów.
Imię i nazwisko osoby, która ustaliła wartość zamówienia Mariusz Żydziak
2. Dla zamówień o wartości od 3.000 zł do 14 000 euro netto w dniu 10.07.2012 r. zaproszono potencjalnych wykonawców do nadesłania ofert cenowych poprzez zamieszczenie ogłoszenia na Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Jaworze oraz wywieszenie ogłoszenia na ogólnodostępnej tablicy informacyjnej Urzędu.
3.W ustalonym terminie wpłynęły następujące oferty
Numer oferty |
Wykonawca |
Kryteria |
Liczba uzyskanych punktów |
Cena brutto |
1. |
Zakład Poligraficzny „Dziamski – Gryska” ul. Żeromskiego 10, 62-020 Swarzędz |
CENA 100%
CENA 100% |
100,00 |
5633,40 |
2. |
RYYTER INVESTMENT Zbigniew Rytter ul. Przemysłowa 20, 09-400 Płock |
77,12 |
7304,97 |
|
3. |
3R Agencja Reklamowo-Marketingowa Sylwiusz Gruś Ul. Wilcza 8, 56-120 Brzeg Dolny |
65,99 |
8536,20 |
|
4. |
SMYK S.C. D. Lenartowicz i E. Chyb ul. Ściegiennego 215, 25-116 Kielce |
73,87 |
7626,00 |
|
5. |
GS Projekt Grzegorz Szmyd ul. Widacz 7, 38-130 Frysztak
|
61,07 |
9225,00 |
|
6. |
REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski sp.j. ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała |
90,69 |
6211,50 |
|
7. |
OFICYNA DRUKARSKA Jacek Chmielewski ul. Sokołowska 12A, 01-142 Warszawa |
74,47 |
7564,50 |
|
8. |
Studio Graficzne Piotr Kurasiak ul. Szymanowskiego 10 A/8 59-400 Jawor |
|
73,05 |
7712,10 |
9. |
Usługi Poligraficzne Bogdan Kokot vel Kokociński ul. Armii Krajowej 15 57-400 Nowa Ruda |
71,56 |
7872,00 |
4. Informacja o spełnieniu przez wykonawców warunków wymaganych w rozpoznaniu cenowym:
Wszyscy wykonawcy spełnili warunki wymagane w rozpoznaniu cenowym.
5. Ofertę nr 1 firmy: Zakład Poligraficzny, „Dziamski - Gryska", ul. Żeromskiego 10, 62-020 Swarzędz, uznano za najkorzystniejszą. która zaproponowała za realizację usługi kwotę 5633,40 zł. Jedynym kryterium wyboru była CENA 100%.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego – przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy ul. Starojaworskiej 7” w ramach działania 6.5. Działania wspierające infrastrukturę turystyczną i kulturową. 6. Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska
...........................................................................................
RPE.2600.21.2012
Jawor, 10 lipca 2012 r.
Powiat Jaworski-Starostwo Powiatowe w Jaworze
ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor
NIP: 695-135-14-75
REGON: 390681124
Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
1. Tytuł projektu: „Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego - przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy ul. Starojaworskiej 7”.
2. Priorytet / działanie (nr i nazwa): 6. Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska, działanie 6.5. Działania wspierające infrastrukturę turystyczną i kulturową
3. Nazwa Beneficjenta realizującego zamówienie: Powiat Jaworski zs. w Jaworze, ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor.
4. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie przewiduje opracowanie i wykonanie materiałów promocyjnych - ulotek dla projektu: „Rozwój turystyczny Powiatu Jaworskiego poprzez utworzenie schroniska młodzieżowego - przebudowa i modernizacja bazy noclegowej przy ul. Starojaworskiej 7” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
• Ulotka
Format: 300 x 420 mm bigowany na trzy
Papier: kreda matowa 250 g, druk kolor 4+4, lakier offsetowy,
wybiórczo lakier UV (1+1)
Wszystkie ulotki powinny być poskładane
Nakład: 5 000 szt
• ulotka
- format: A4 (po złożeniu 210 x 99 mm)
- bigowanie na trzy
papier: kreda matowa 250 g, druk kolor 4+4, lakier offsetowy,
wybiórczo lakier UV (1+1)
Wszystkie ulotki powinny być poskładane.
nakład: 5 000 szt.
5. Zamówienie, obejmuje swoim zakresem projekt graficzny (całościowo opracowany przez Wykonawcę na podstawie materiałów tekstowych i zdjęciowych dostarczonych przez Zamawiającego), skład DTP, wykonanie matrycy, przygotowanie do druku, wydruk (w tym nadruk stosownych logotypów) oraz dostawę w określonym terminie do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy, w wersji elektronicznej 3 wstępnych projektów ulotki do oceny Zamawiającego, zróżnicowanych pod kątem kolorystycznym, układem i rozmieszczeniem poszczególnych pól tekstowych oraz zdjęciowych. Zamawiający dokona wyboru spośród wstępnie opracowanych przez Wykonawcę szat graficznych jednej z nich. Będzie ona podstawą do dalszego opracowania ostatecznego wizerunku ulotki zgodnie z sugestiami Zamawiającego. Ostateczny projekt graficzny ulotki przygotowywany zostanie według wskazówek i materiałów, dostarczonych przez Zamawiającego.
6. Opis sposobu obliczenia ceny: Oferent przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. m.in. koszty dostawy przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie
z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
7. Termin i miejsce wykonania zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 24 sierpnia 2012 roku, siedziba Zamawiającego.
8. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty : cena - 100 %
9. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Ofertę należy przesłać faxem do dnia 16 lipca 2012 r. do godz. 12.00 na numer 76/ 72-90-160. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zastrzega konieczność dostarczenia oryginału przesłanej oferty przez wykonawcę.
11. Określenie warunków udziału w postępowaniu:
a) ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym – załącznik nr 1,
b) dokumenty, jakie mają dostarczyć Zamawiającemu:
• Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczone za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem),
• udokumentowanie doświadczenie w realizacji tego typu zadań, wraz z referencjami
i wydrukami należycie wykonanych 3 innych zleceń w zakresie wykonania ulotek, broszur. Zamawiający dopuszcza przesłanie zeskanowanych referencji + projektów graficznych pocztą elektroniczną na adres: kowalczyk@powiat-jawor.org.pl.
12. Osoby do kontaktów: Krzysztof Kowalczyk – tel. 76 7290101, e-mail: kowalczyk@powiat-jawor.org.pl, Mariusz Żydziak – tel. 76 7290101, e-mail: m.zydziak@powiat-jawor.org.pl,
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Załączniki: