Usuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Jaworskiego
ARCHIWUM
KD.7135.15.2012
ZAPYTANIE OFERTOWE
Działając poza uregulowaniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 133, poz.759, z późn. zm., art.4 pkt 8) w zw. z art.130a ust.5f ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz.908, z późn. zm.) Starosta Jaworski zwraca się z zapytaniem o cenę na realizację zamówienia na usuwanie pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Jaworskiego.
1. Zamawiający:
Starosta Jaworski
ul. Wrocławska 26
59-400 Jawor
NIP: 695-13-51-475
REGON: 390 681 124
2. Nazwa zamówienia:
„Usuwanie pojazdów z dróg w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz.908, z późn. zm.)”
3. Przedmiot zamówienia:
Zawarcie umowy o świadczenie usług na rzecz Powiatu Jaworskiego poprzez powierzenie przez Starostę Jaworskiego podmiotowi zewnętrznemu wykonania zadania usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie Powiatu Jaworskiego, o którym mowa w art. 130a, ust. 5f ustawy - Prawo o ruchu drogowym dla wszystkich rodzajów pojazdów
wymienionych w formularzu ofertowym.
4. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia 28 lipca 2012 r. do dnia 28 lipca 2013 r.
5. Warunki zamówienia:
Oferent zobowiąże się do zachowania rzetelności, najwyższej jakości świadczonych usług oraz realizacji każdego i o każdej porze zlecenia usunięcia pojazdu z drogi. Szczegółowe warunki zamówienia zawierają formularz ofertowy oraz wzór umowy stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
7. Dokumenty składające się na ofertę:
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami, w sklejonym, zszytym lub zbindowanym pliku dokumentów, zatytułowanym:
„Oferta - usuwanie pojazdów”
Każda strona formularza ofertowego winna być zaparafowana przez Oferenta a każda strona załącznika potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta.
8. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 6 lipca 2012 r. do godziny 12.00 w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Jaworze, pok. 108 (decyduje data i godzina wpływu do Starostwa).
9. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:
Adam Świderski - Naczelnik Wydziału Komunikacji i Drogownictwa, tel. 76 7290154
Stanisław Podsiadło - inspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa, tel. 76 729 0141
10. Zastrzeżenia
Do niniejszego zamówienia, o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty netto 14.000 EUR, nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych a wobec tego:
- Złożenie oferty przez Oferenta nie zobowiązuje Zamawiającego do wyboru tej oferty do dalszych negocjacji; wybranie lub nie wybranie oferty do dalszych negocjacji nie wymaga od Zamawiającego podania przyczyn.
- Złożenie oferty i jej zakwalifikowanie do dalszych negocjacji nie zobowiązuje Oferenta do przystąpienia do dalszych negocjacji; przystąpienie lub nie przystąpienie do dalszych negocjacji nie wymaga od Oferenta podania przyczyn.
- Zakwalifikowanie oferty do dalszych negocjacji nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy z Oferentem; wybranie lub nie wybranie oferty do zawarcia umowy nie wymaga od Zamawiającego podania przyczyn.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia niniejszego postępowania w każdej chwili bez podania przyczyn.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez konsorcja.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający może powierzyć wykonywanie usług więcej niż jednemu Oferentowi.
- W razie powierzenia usług więcej niż jednemu oferentowi Zamawiający może określić części terytorium Powiatu Jaworskiego do właściwości poszczególnych Oferentów.
- W razie wątpliwości co do parametrów technicznych pojazdów, w szczególności masy własnej i dopuszczalnej ładowności, zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia stosownego postępowania wyjaśniającego.
STAROSTA JAWORSKI
Stanisław Laskowski
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt Umowy UMOWY po poprawkach (w umowie na usuwanie pojazdów z dróg wprowadza się następujące zmiany:w § 3, ust. 1 skreśla się pkt 7, w ust. 2 pkt. 2 skreśla się "5 zł", i wykreśla się pkt. 7, w § 4 90 dni zmienia się na 30 dni).