Powtórzone zapytanie ofertowe - Zakup i dostawa 6 zestawów podpisu elektronicznego dla przedsięwzięcia pn. Informatyzacja administracji kluczem rozwoju e-usług oraz społeczeństwa informacyjnego
ARCHIWUM
Jawor, dnia 3 grudnia 2009 r.
RPE. 340-3/6-2/09
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY HANDLOWEJ
Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze informuje, że w prowadzonym postępowaniu na zakup i dostawę 6 zestawów podpisów elektronicznych dla przedsięwzięcia: „Informatyzacja administracji kluczem rozwoju e-usług oraz społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Jaworskim” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty handlowej, tj. oferty: Unizeto Technologies S.A., ul. Królowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin; NIP 852-000-64-44; REGON 810404880
Wykaz firm, które złożyły oferty handlowe w prowadzonym postępowaniu:
Lp. |
Nazwa wykonawcy, adres |
Kryterium: cena - 100% |
Kryterium: (inne kryterium wskazane przez Wnioskodawcy/ |
Kryterium: (inne kryterium wskazane przez Wnioskodawcy/ |
Podsumo |
1. |
Zeto Świdnica |
71,69 % |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
|
2. |
Certpol |
73,70% |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
|
3. |
Centrum Przemysłowo-Usługowe ZETO sp. z o.o. |
82,03% |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
|
4. |
Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. Regionalne Centrum Sprzedaży we Wrocławiu |
74,39% |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
|
5. |
Firma Informatyczna ELPRO-BIS |
99,66% |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
|
6. |
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A. |
78,80 % |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
|
7. |
Unizeto Technologies S.A. ul. Królowej Korony Polskiej 21 70-486 Szczecin |
100% |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Najkorzystniejsza oferta |
8. |
Rafał Duczkowski – Usługi Informatyczne |
73,20% |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Jawor, dnia 20 listopada 2009 r.
RPE 340-3/6-1/09
Zapytanie ofertowe
Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze, 59 - 400 Jawor, ul. Wrocławska 26, NIP6951351475, REGON 390681124 zaprasza do składania wstępnych propozycji cenowych na zakup i dostawę zestawów podpisów elektronicznych dla przedsięwzięcia pn. „Informatyzacja administracji kluczem rozwoju
e - usług oraz społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Jaworskim”,przewidzianego do dofinansowania w ramach priorytetu 2 Rozwój społeczeństwa informacyjnego na Dolnym Śląsku („Społeczeństwo Informacyjne”) Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Działanie 2.2 „Rozwój usług elektronicznych.”
1.Przedmiot zamówienia – zakup i dostawa 6 zestawów podpisu elektronicznego dla przedsięwzięcia pn. „Informatyzacja administracji kluczem rozwoju e-usług oraz społeczeństwa informacyjnego w Powiecie Jaworskim”. Każdy zestaw powinien spełniać następujące warunki:
W skład zestawu do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego powinno wejść:
- certyfikat kwalifikowany na 2 lata;
- mini karta kryptograficzna (nośnik certyfikatu);
- mini czytnik kart kryptograficznych;
- oprogramowanie służące do składania podpisu elektronicznego, spełniającewymagania Ustawy o podpisie elektronicznymz dnia 18 września 2001
Zestaw do składania bezpiecznego podpisu musi być kompatybilny ze sprzętem komputerowym
o minimalnych parametrach:
- procesor: Pentium 800 MHz,
- pamięć RAM: 256 MB,
- system operacyjny: Microsoft Windows 2000/XP/Vista
- minimum 65 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji,
- porty: USB
Zestaw do składania bezpiecznego podpisu ma służyć do:
- kontaktów drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), np.: podpisania wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisania deklaracji,
- nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet
- podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej,
- składania e-deklaracji podatkowych
- zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
- wystawiania faktur w formie elektronicznej,
Szacunkowa wartość zamówienia – 3 000,00 złotych ( brutto z 22 % VAT).
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
2.Opis obliczania ceny – Wykonawca przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. m.in. koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zleceniodawcy, instalacji i przeszkolenia osób, które będą posługiwać się elektronicznym podpisem. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
3.Termin imiejscewykonania zamówienia: w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 30 grudnia 2009 roku. Miejsce wykonania – Starostwo Powiatowe w Jaworze.
Wybór Wykonawcy zostanie dokonany najpóźniej w ciągu 5 dni roboczychpo dniu składania ofert. Wybrany Zleceniobiorca podpisze umowę na realizację przedmiotu zamówienia do dnia 17.12.2009 r.
4.Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zleceniodawca będzie się kierował przy wyborze oferty: cena-100 %.
5.Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w formie pisemnej, czytelnie w języku polskim. Oferta musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela(i) Wykonawcy. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zawierającej dane adresowe Zamawiającego i Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na zakup i dostawę podpisów elektronicznych – działanie 2.2, Powiat Jaworski”
Oferty należy składać w terminie do dnia 30.11.2009 r., do godz. 1300w Kancelarii Ogólnej Starostwa Powiatowego w Jaworze, (pokój 108).
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
6.Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, posiadający niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
·Aktualny odpisz właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poświadczone za zgodność z oryginałem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
·Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym – załącznik nr 1.
7.Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy w określonym terminie nie wpłynie żadna oferta lubwpłynie/wpłyną mniej niż 2 ważne oferty, zamawiający unieważnia to postępowanie i przeprowadza ponowne.
8.Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami.
Waldemar Dziędzioła- Wydział Rozwoju, Promocji i Funduszy Europejskich (076) 729-01-19.
9.Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 późn. zm.).
Załączniki do pobrania :