Zawiadomienie o zbyciu pojazdu
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu
Miejsce załatwienia sprawy:
Starostwo Powiatowe w Jaworze
Wydział Komunikacji i Drogownictwa, pokój 219, II piętro
Wniosek składa właściciel lub osoba z pełnomocnictwem właściciela / właścicieli
Wymagane dokumenty:
1. Zawiadomienie o zbyciu pojazdu
2. Załączniki:
• oryginał lub kopia dokumentu, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu.
3. Do wglądu:
• dokument tożsamości
Termin załatwienia sprawy:
Od ręki, pok. 220
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U.Nr 108, poz.908 z 2005 r. z późn. zm.),
• rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz.U.Nr 186, poz.1322 z 2007 r.),
• rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (tekst jednolity Dz.U.Nr 137, poz.968 z 2007 r.).
Inne wskazówki, uwagi:
Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w terminie nie przekraczającym 30 dni Starostę o zbyciu pojazdu.