☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Biuletyn Informacji Publicznej Powiatu Jaworskiego
Herb Biuletyn Informacji Publicznej Powiatu Jaworskiego

Niedziela 05.07.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Zawiadomienie o zbyciu pojazdu


Zawiadomienie o zbyciu pojazdu


Miejsce załatwienia sprawy:
Starostwo Powiatowe w Jaworze
Wydział Komunikacji i Drogownictwa, pokój 219, II piętro
 
Wniosek składa właściciel lub osoba z pełnomocnictwem właściciela / właścicieli

Wymagane dokumenty:
1. Zawiadomienie o zbyciu pojazdu
2. Załączniki:

• oryginał lub  kopia dokumentu, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu.
 
3. Do wglądu:
• dokument tożsamości

Termin załatwienia sprawy:
Od ręki, pok. 220


Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
 

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U.Nr 108, poz.908 z 2005 r. z późn. zm.),

• rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz.U.Nr 186, poz.1322 z 2007 r.),
• rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (tekst jednolity Dz.U.Nr 137, poz.968 z 2007 r.).


Inne wskazówki, uwagi:
Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w terminie nie przekraczającym 30 dni Starostę o zbyciu pojazdu.

WNIOSEK  O ZBYCIU POJAZDU - pobierz

Wytworzył:
Udostępnił:
Agnieszka Staniec
(2006-04-18 11:20:03)
Ostatnio zmodyfikował:
Mateusz Sajdak
(2020-02-10 13:19:28)
 
 
ilość odwiedzin: 4091507

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X